۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۱۰۳۵۸۶
آیت‌الله نوری همدانی:

نفی استکبار و استبداد دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی، با تاکید بر ضرورت هوشیاری ملت های بپا خاسته در برابر توطئه های استکبار جهانی، پیروزی نهایی آنها را در گرو استقامت خواند و این بیداری را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله حسین نوری‌همدانی از مراجع تقلید، روز یکشنبه در دیدار فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه قم و همچنین شماری از پاسدارن انقلاب اسلامی، در تحلیل خود از تحولات اخیر در منطقه، خیزش امت اسلام را متاثر از انقلاب اسلامی ایران دانست.

این مرجع تقلید با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران مستکبران را منفور و محرومان عالم را بیدار کرده است، ابراز داشت: به برکت انقلاب اسلامی ایران نقاب از چهره مستکبران و مستبدان کنار رفته است.

‌حضرت آیت الله نوری‌همدانی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تبدیل به کانون الهام بخش مردم جهان شده است و آنها به نظام اسلامی به دیده عظمت می نگرند.

وی با تبیین دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی عرصه های داخلی و خارجی، نفی استکبار و استبداد را از مهم ترین برکات انقلاب اسلامی دانست و افزود: نظام اسلامی ایران هیمنه پوشالی استکبار و استبداد را درهم شکسته است.

حضرت آیت الله نوری همدانی ابراز داشت: به برکت همین بیداری، امروز ملت های مسلمان بیدار شده اند و در برابر حاکمان مستبد و زورگو بپا خاسته اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیروزی نهایی ملت های بپا خاسته را در گرو هوشیاری و استقامت آنان دانست و اظهار داشت: ملت های بپا خاسته باید هوشیاری خود را حفظ کنند در غیر این صورت استکبار انقلاب های آنها را منحرف و مصادره خواهد کرد.

این مرجع تقلید تاکید کرد: تحولاتی که در یمن، بحرین، اردن و عربستان و سایر کشورها به وقوع پیوسته، این کشورها را آبستن حوادث مختلف کرده است که این مساله از روح بیداری و ظلم ستیزی ملت ها نشات می گیرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات