۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۱۰۵۰۲۷

نخستین جشنواره استانی تبلیغ مطهر در مشهد به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ نخستین جشنواره استانی تبلیغ مطهر صبح امروز 29 اردیبهشت با حضور آیت الله فاضل لنکرانی در مشهد به کار خود پایان داد.
اعزام مبلغ، تبليغ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین اختتامیه جشنواره استانی تبلیغ مطهر، امروز با حضور آیت الله فاضل لنکرانی، آیت الله معصومی، عضو مجلس خبرگان رهبری، آیت الله علم الهدی، حجت الاسلام و المسلمین هادوی تهرانی و حجت الاسلام زادهوش، معاون فرهنگی تبلیغی دفترتبلیغات اسلامی قم و آرین منش، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در سالن همایش های صداوسیمای خراسان رضوی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور قابل توجه مسوولان نهادهای حوزوی استان های خراسان، مدیران مدارس علمیه، علما و مراجع همراه بود از ائمه جماعات استان های خراسان رضوی، شمالی و جنوبی به عنوان پیشکسوتان عرصه تبلیغ و برگزیدگان رشته های مختلف جشنواره با اهداء تندیس و جوایزی تقدیرشد.

همچنین جایزه ویژه تبلیغ مطهر به حجت الاسلام حسین طاهری به عنوان مبلغ مجاهد و نوآور و تبلیغ علیه کانون های تهدید اهدا شد.

در بخش خطابه و منبر از خدمات ارزنده حجج اسلام، محمدجواد نظافت، شریعتی تبار، جعفر اسلامی فر و خانم ها شایسته خوی و اعظم جنابی تقدیر شد. در بخش مبلغان نوآور، حجت الاسلام رضاعلی عزیزی و وحیدی، در بخش مشاوره، سیدمحمدعلی مرکبی و خانم نیک به عنوان برگزیده معرفی و مصطفی جوادی نسب شایسته تقدیر شناخته شدند.

در بخش تبلیغ، محمد نوروزی شیرخند، شیخ علی حق دادی، عرب شاهی وسیدمهدی شبیری نسب و در بخش پرسش و پاسخ ومناظره، علیرضا سعیدی و حسینی دارینی، احمد منتظرین و حسن نهفقی به عنوان رتبه های اول تا سوم معرفی شدند.
همچنین حجج اسلام ملایی و توکلیان در بخش اعزام هجرت تابستانی و حجج اسلام داوود کاظمی، بوژمهرانی و رضا خاتمی در بخش مبلغان طرح هجرت و روحانیان مستقر حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

در بخش مبلغان اهل قلم، حجج اسلام حسین زمانی و میهن دوست، در بخش مقالات، جواهری و علی ناصری راد، در بخش پایان نامه، حجت الاسلام ربانی اصل، در بخش مطبوعات، حمزه عقدکی به عنوان مدیرمسوول و غلامرضا بنی اسدی به عنوان خبرنگار، در بخش اردوداری، فخر اکبری مقدم و عباس علی نزاد، در بخش کلاس داری، محمد رستمی و حسین میرزایی، مهدی زراعتی وصدیقه قائمی هاشمی، در بخش روایتگری، سیدمصطفی سلامت، حسین عرب و لعیا سجادی رئوف، در بخش مستند، مسعود زارعیان و نمازی، در بخش داستان، کبیری، در بخش نقد فیلم، حجت الاسلام امین خندقی و در بخش طراحی و نقاشی محمدصادق صفاجو به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش مبلغان فضای مجازی شاخه سایت، حجت الاسلام قاسم سوری و علیرضا نوروزی و در شاخه وبلاگ نیز حجت الاسلام حسین جمال زاده و ابراهیم فلاح شایسته تقدیر شناخته شدند. همچنین در بخش نرم افزار، حجت الاسلام مهدی خداشاهی و در بخش کارشناس مجری، حجت الاسلام سیدمحمدعلی حسینی زهان و باقری یزدی به عنوان نفرات برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

گفتنی است نخستین جشنواره استانی تبلیغ مطهر دی ماه سال گذشته ویژه طلاب و مبلغان حوزه علمیه خراسان که در عرصه تبلیغ دین و یا تحصیل و تدریس در حوزه فعال هستند اعلام شد و در مجموع 3500 اثر از 240 طلبه و مبلغ به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که 65 تن از سوی هیئت داوران برگزیده شدند./930/پ202/ص
ارسال نظرات