۰۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۷۵۸

نمایشگاه ‏بزرگ بصیرت در رشت افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه ‏بزرگ بصیرت به منظور شناسایی هرچه بیشتر ابعاد فتنه و انحراف در جامعه روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان افتتاح شد.
نمايشگاه


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، نمایشگاه ‏بزرگ بصیرت به منظور شناسایی هرچه بیشتر ابعاد فتنه و انحراف در جامعه روز گذشته با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان در مجتمع خاتم النبیاء رشت، افتتاح و آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، در مراسم آغاز به کار این نمایشگاه با اشاره به این که مسأله ‏نفاق و‎ ‎انحراف همواره در صدر اسلام نیز وجود داشته، افزود: جنگ های ‏جمل و صفین نمونه هایی‎ ‎از انحراف و فتنه در جامعه اسلامی بودند و این ‏پدیده امروز نیز ادامه یافته‎ ‎است.

وی با اشاره به این که امروز آحاد جامعه اسلامی به ویژه خواص وظیفه سنگینی در برابر نظام دارند، افزود: روحانیان و نخبگان جامعه اسلامی باید در جهت بصیرت‌بخشی و آگاهی‌دادن به جامعه قدم بردارند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، ولایت فقیه را راهنمای حقانیت و هدایت جامعه اسلامی ‏دانست‎ ‎و گفت: تمسک به ریسمان ولایت ضامن سعادت و توفیق است و ‏کسانی که در این مسیر حرکت‎ ‎کنند از هر انحرافی مصونیت خواهند یافت.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی ادامه داد: آنهایی که‎ ‎در سخت‌ترین دوران انقلاب ‏و نظام اسلامی حضور نداشتند هرگز نمی‌توانند مالکان امروز‎ ‎جامعه باشند.

مسؤول نمایشگاه بصیرت نیز هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه را بررسی جریان‌شناسی پدیده نفاق در کشور و معرفی جنایات‌های گروهک تروریستی منافقین اعلام کرد و گفت:
 در این نمایشگاه یکصد پوستر رنگی در قالب چهار محور به نمایش گذاشته شده است.

بررسی پدیده تروریسم در ایران، آشنایی با گروهک منافقین و تبیین نقش آنان در حوادث بعد از انتخابات، معرفی گروهک انجمن حجتیه و شناخت تفکرات انحرافی آنها و همچنین بررسی تفکرات فرقه منحرف بهائیت را از محورهای به نمایش گذاشته در این نمایشگاه ذکر کرد.


گفتنی است، نمایشگاه بصیرت از روز یک شنبه در رشت آغاز و تا 12 خرداد برای بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود./950/پ203/س

ارسال نظرات