۰۹ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۵۷۷۸
مقام های ارشد حزب الله لبنان:

اقدام های مبهم و منفعت جویانه گروه حاکم پیشین در لبنان شعارهای آنها را به باد داد

خبرگزاری رسا ـ معاون دبیرکل و رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان طی سخنرانی های جداگانه به تشریح مساله عملکرد اپراتور سوم تلفن در وزارت ارتباطات لبنان پرداختند.
شيخ نعيم قاسم، معاون دبيرکل حزب الله
به گزارش خبر گزاری رسا، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین، رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان، روز گذشته در مراسمی از سوی این حزب به مناسبت یازدهمین سالروز پیروزی مقاومت و آزادسازی بخش های اشغالی جنوب لبنان در 25 ماه می 2000 در شهر مرزی ناقوری در جنوب لبنان با اشاره به مساله عملکرد اپراتور سوم تلفن در وزارت ارتباطات لبنان، گفت: این مساله موجب شد که شعارهای گروه مقابل در خصوص دولت و عبور از آن نقش بر آب شود.

وی با ابراز اینکه منطق گروه دیگر (گروه 14 مارس وابسته به سعد حریری، نخست وزیر پیشین لبنان) هنگامی که حکومت را در دست داشتند، منطقه تبدیل دولت به شرکت خصوصی در راستای منافع شخصی خود بود، افزود: آنچه تاکنون برملا شده است مؤید این حقیقت است و آنچه همچنان پنهان مانده است، ممکن است ابعاد بسیار گسترده تری داشته باشد.

حجت الاسلام شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان نیز در مراسمی در شرق این کشور با اشاره به تلاش جریان 14 مارس برای تخریب لبنان، افزود: این گروه 50 هزار خط تلفن را در دست دارد و ما نمی دانیم درآمدهای حاصل از این خطوط به کجا می رود و چه تماس هایی صورت می گیرد و اینکه آیا منافع لبنان در این زمینه محقق می‌شود یا خیر.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان این اقدامات سازماندهی شده را عملکردی نادرست و مخالف با قوانین و شرایط همزیستی مسالمت آمیز در لبنان دانست و گفت: این در حالی است که لبنان60 میلیارد دلار بدهی خارجی دارد که به این ترتیب هر کودک لبنانی با 15 هزار بدهی به دنیا می آید و هر روزه سود بدهی ها نیز به آن اضافه می شود./981/ب902/گ
ارسال نظرات