۱۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۱۰۵۹۸۵

طرح تذکر لسانی در آذربایجان شرقی اجرا می‌شود

خبرگزاری رسا ـ طرح تذکر لسانی به همت ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.
امر به معروف و نهي از منکر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی اکبر پورجمشیدیان، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی، امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: طرح تذکر لسانی به صورت آزمایشی در 40 شهر کشور اجرایی می شود.

وی خاطر نشان کرد: این طرح در 2 شهر اهر و مرند در آذربایجان شرقی طی سالجاری اجرایی شده و نتایج آن مورد بررسی کارشناسان امر قرار خواهد گرفت.

پورجمشیدیان با تشریح فعالیت های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی طی سال گذشته اظهار داشت: برگزاری همایش تذکر لسانی رسالت همگانی، رونمایی از چند کتاب و نرم افزار چند رسانه ای، اجرای طرح عیون خودروها و اماکن، اقدامات فرهنگی متعدد جهت ترویج فرهنگ تذکر لسانی و برپایی نشست های تخصصی از جمله فعالیت های این ستاد بوده است.

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه فرایض امر به معروف و نهی از منکر مانند اقامه نماز امری واجب است، خاطر نشان کرد: بی تفاوتی به این فریضه در جامعه اسلامی موجب تسلط مستکبران بر مسلمین خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: بی تفاوتی مسلمانان نسبت به مسائل پیرامون خود از دیدگاه اسلام امری نکوهیده است که بر اساس اصل هشتم قانون اساسی همکان در اجرای این فریضه رسالتی حساس بر عهده داریم.

پورجمشیدیان با تاکید بر تکریم شعائر اسلامی اظهار داشت: امر به معروف و نهی از منکر ضامن اجرای احکام الهی در نظام اسلامی است، این امر تنها وظیفه دولت و یا نهاد خاصی نیست، این فریضه تکلیفی شرعی بر عهده همگان است./935/پ203/س
ارسال نظرات