۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۷۶۲

هفتاد و نهمین شماره هفته نامه ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ هفتاد و نهمین شماره هفته نامه ندای از سوی خبرگزاری رسا، دفتر خوزستان منتشر شد.
آرم هفته نامه نداي رسا


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هفتاد و نهمین شماره از هفته نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه های علمیه در اهواز منتشر شد و در اختیار مراکز حوزوی و نهاد های مختلف اداری قرار گرفت.

اخبار دیدار های آیت الله موسوی جزایری با رییس کل و پرسنل سازمان های تابعه قوه قضاییه، دانشجویان ملاثانی و مردم هویزه، گزارشی ویژه از مراسم چهارمین سالگرد شیخ هشام صیمری در اهواز، خبر طرح بهسازی بقاع متبرکه استان خوزستان، مشروح بیانات آیت الله شفیعی در آیین تودیع و معارفه رییس جهاد دانشگاهی خوزستان، خبر نخستین سالگرد سردار هور در اهواز از مهمترین اخبار هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

خبر تودیع و معارفه رییس اوقاف و امور خیریه استان خوزستان، تشریح فعالیت های مرکز تخصصی حوزوی امیرالمؤمنین، اخبار نماز جمعه اهواز، کوت عبدالله و شیبان، گزارشی از فعالیت های کانون فرهنگی شهید جهان آرا، خبر برگزاری دوره تخصصی مکالمه عربی در موسسه آموزش امیرالمومنین(ع) از دیگر مطالب هفته نامه ندای رسا به شمار می رود.

تروریسم در خدمت نابود کردن شخصیت های برجسته و معتبر، عنوان یادداشتی است که در هفتاد و نهمین شماره از هفته نامه ندای رسا به چاپ رسیده است.

زندگی نامه طلبه شهید رحیم سروستانی و پاسخ به شبهه ای مبنی بر این که آیا شیعیان بدون هیچ مدرکی در صلوات بر پیامبر، آل پیامبر را اضافه کرده اند عنوان مطالبی است که در حاشیه های این نشریه به چشم می خورد.

گفتنی است، هفتاد و نهمین شماره از نشریه ندای رسا در 4 صفحه به صورت تمام رنگی در شمارگان 7000 نسخه به همت دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان به چاپ رسیده است./9464/ن602/ع

ارسال نظرات