۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۲۵۸

هشتادمین شماره هفته‌نامه ندای رسا منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ هشتادمین شماره هفته نامه ندای از سوی دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان منتشر شد.
نشريه نداي رسا، شماره هشتادم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هشتادمین شماره هفته‌نامه ندای رسا با محوریت اخبار حوزه های علمیه صبح امروز در اهواز منتشر شد و در اختیار مراکز حوزوی و نهادهای مختلف اداری قرار گرفت.

دیدار آیت الله موسوی جزایری با عشایر روستای زرگان البصره، گزارشی ویژه از برگزاری جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) در اهواز با حضور آیت الله موسوی جزایری، خبر نشست اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، مشروح بیانات آیت الله شفیعی در دوره آموزشی مهدویت ویژه مدیران استان خوزستان، فراخوان شناسایی طلاب پژوهشگر حوزه علمیه خوزستان، جلسه کمیته علمی سطح سه حوزه علمیه خوزستان با حضور حضرات آیات موسوی جزایری و شفیعی از مهمترین اخبار هفته نامه ندای رسا محسوب می شود.

خبر افتتاح مسجد و مجتمع فرهنگی حضرت رسول(ص) با حضور آیت الله موسوی جزایری، اجرای طرح بصیرت دینی در خوزستان، مشروح فعالیت های معاونت آموزش حوزه علمیه خوزستان، اخبار نماز جمعه اهواز، کوت عبدالله و شیبان، بیانیه اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان درباره توسعه بقعه علی ابن مهزیار اهوازی، فراخوان دومین جشنواره شعر رضوی به زبان عربی و اجرای جشنواره قرآن ویژه روحانیان بسیجی در اوایل مهر ماه از دیگر مطالب هفته نامه ندای رسا به شمار می رود.

زندگی نامه طلبه شهید مصطفی جزایری و پاسخ به شبهه ای مبنی بر این که چرا شیعیان در اذان بر ولایت علی(ع) شهادت می دهند عنوان مطالبی است که در حاشیه های هفته نامه هشتادم ندای رسا منتشر شده است.

گفتنی است، هشتاد و هشتمین شماره از نشریه ندای رسا در چهار صفحه به صورت تمام رنگی در شمارگان 5000 نسخه به همت دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان به چاپ رسیده است./9464/ن602/س

ارسال نظرات