۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۰۹۱۴۶
دبیرکل حزب الله لبنان:

مقاومت اسلامی دسیسه دادگاه بین المللی را با قدرت پشت سر خواهد گذاشت

خبرگزاری رسا ـ سید حسن نصرالله با اعلام اینکه حزب الله با قدرت تمام دادگاه بین المللی ترور حریری را پشت سر خواهد گذاشت بر حمایت مقاومت اسلامی از هرگونه گفت و گوی ملی تاکید کرد.
نصر الله
به گزارش خبرگزاری رسا، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دومین جشن فارغ التحصیلی فرزندان شهدا از سوی موسسه شهید بیروت که در مجتمع تربیتی شاهد برگزار شد با اشاره به اینکه حزب الله روند دادگاه بین المللی ترور رفیق حریری، نخست وزیر پیشین لبنان را به آرامی و به دقت دنبال می کند، گفت: مقاومت اسلامی دسیسه دادگاه بین المللی را با قدرت پشت سر خواهد گذاشت.

سید حسن نصرالله با تاکید بر اینکه مقاومت پس از پشت سر گذاشتن دادگاه بین المللی با کرامت و قدرت بیشتر به راه خود ادامه خواهد داد، این پرسش را مطرح کرد که آیا ممکن است مقاومتی که پرتوان ترین نیروی هوایی منطقه آن را به لرزه در نیاورد، از دانیل بلمار، دادستان دادگاه بین المللی حریری شکست بخورد.

وی با تاکید بر حمایت حزب الله از هرگونه گفت و گوی ملی و گردهمایی گروه های لبنانی دور میز مذاکره برای حل مشکلات لبنان، ادعاهای مطرح شده علیه حزب الله مبنی بر جدی نبودن این جنبش در گفت و گوی ملی به سبب آماده نبودن استراتژی دفاعی اش، گفت: مقاومت اسلامی اولین گروهی بود که استراتژی دفاعی را در جریان مذاکرات مطرح کرد.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به شمار زیاد زندانیانی که بدون هرگونه محاکمه در زندان هستند، افزود: مهم نیست که این افراد متعلق به چه گروهی باشند؛ چراکه ما تنها به دنبال عدالت هستیم و شمار زیادی از این زندانیان در حالی در زندان به سر می برند که هنوز محاکمه نشده اند و پس از گذشت سالیانی مشخص می شود که بی گناه بوده اند. ما در سایه این دولت تلاش خواهیم کرد که این پرونده را که هزاران خانواده را تحت فشار گذاشته است، حل کنیم./981/ب901/گ
ارسال نظرات