۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۱۰۹۶۹۰
رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی:

پیروزی در جنگ 33 روزه موجب عزت و سرافرازی اعراب و مسلمانان شد

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی، پیروزی در جنگ 33 روزه را موجب عزت اعراب و مسلمانان و بازیابی اعتماد به مسیر مقاومت دانست.
شيخ هاشم منقاره
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس شورای رهبری جنبش توحید اسلامی، روز گذشته در پنجمین سالگرد جنگ 33 روزه سال 2006 و پیروزی مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی، این پیروزی را موجب عزت و سرافرازی اعراب و مسلمانان دانست و گفت: جانفشانی های شهدا و مجروحان مقاومت، اطمینان ما به رهبری مقاومت را افزایش می دهد.

وی خطاب به کسانی که استراتژی دفاعی را زیر سؤال می برند، گفت: ما استراتژی مؤثر خود بر مبنای سه گانه ارتش، ملت و مقاومت را آزموده ایم و از رهگذر این سه گانه تنها به پیروزی و کامیابی رسیده ایم. آیا شما گزینه دیگری سراغ دارید که با حفظ عزت و کرامت ما، حقوق از دست رفته و سرزمین های اشغالی را بازگرداند و فلسطین را آزاد سازد و ما را همدست دشمنان خداوند و پیامبرش نگرداند.

شیخ منقاره با تاکید بر اینکه پیروزی تابستان 2006، معادله های جدیدی را بر منطقه و جهان حاکم کرد، افزود: این پیروزی پس از زنجیره ی طولانی شکست های نظام های عربی و ناکام ماندن از گزینه های دیگر که تنها به سازش های بیشتر منجر شدند، اعتماد از دست رفته به مسیر مقاومت را بازگرداند./981/ب902/گ
ارسال نظرات