۱۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۱۱۰۴۶۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خبر داد؛

عرضه 1000 عنوان نرم افزار و 8300 عنوان کتاب در نمایشگاه قرآن کریم اهواز

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، از عرضه 8300 عنوان کتاب به دو زبان عربی و فارسی در نمایشگاه قرآن کریم اهواز خبر داد.
مديرکل فرهنگ خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ، امروز در افتتاحیه پنجمین نمایشگاه قرآن و عترت اهواز که در موزه هنرهای معاصر اهواز با بیان این که 8300 عنوان کتاب به دو زبان فارسی و عربی در نمایشگاه امسال به بازدیدکنندگان عرضه می شود، ابراز داشت: در نمایشگاه امسال 7000 عنوان به زبان فارسی و 1300 عنوان کتاب به زبان عریی از کشورهای حوزه خلیج فارس در بخش دین و معارف قرآنی به علاقه مندان معارف اسلامی و قرآنی ارایه می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خاطرنشان کرد: در بخش نرم افزار پنجمین نمایشگاه قرآن کریم بیش از هزار عنوان مجموعه نرم افزاری در حوزه دین، فرهنگ و قرآن به بازدیدکنندگان عرضه می شود.

وی، به غرفه های پنجمین نمایشگاه قرآن کریم اهواز اشاره و تصریح کرد: غرفه های حجاب و عفاف، تابلوهای نفیس قرآنی، کودکان، عتبات عالیات، غدیر و نماز، بنیاد شهید و غرفه طرح اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان در راستای تبیین معارف اسلامی و قرآنی در نمایشگاه قرآن کریم اهواز فعالیت می کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی خوزستان، با بیان این که در برهه کنونی عرصه مهدویت یکی از مباحث روز و حساس دنیا تلقی می شود، بیان داشت: برای تبیین بیشتر این عرصه، غرفه ای با نام مهدویت در دو بخش نرم افزار و سخت افزار برای علاقه مندان ارایه می شود.

حجت الاسلام سپهر، در پایان سخنان خود از همه همکاران و دست اندرکاران برپایی پنجمین نمایشگاه قرآن کریم، تقدیر و تشکر کرد./9461/پ203/ص
ارسال نظرات