۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۱۱۰۵۲۸
سلسله مباحث شرح زیارت جامعه کبیره(8)؛

علم و کرم اهل بیت عامل اصلی هدایت مردم به دین مبین اسلام است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اهواز، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را ریشه جود و کرم در سطح جامعه دانست و ابراز داشت: علم، حلم، بخشش و کرم اهل بیت رسول الله(ص) عامل اصلی هدایت و گرایش مردم به دین مبین اسلام است.
آيت الله موسوي جزايري ـ نماينده ولي فقيه در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در هشتمین جلسه از سلسله مباحث شرح زیارت جامعه کبیره که در سحرهای ماه مبارک رمضان از سیمای خوزستان پخش می شود، ائمه اطهار(ع) را دریای بیکران علم و معرفت دانست و گفت: علم دانشمندان امروزی قطره ای از این دریای بیکران و خروشان است.

وی خاطرنشان کرد: عالم باید «حلم» داشته باشد تا بتواند در برابر سختی ها و مشکلات شکیبایی داشته باشد و بهترین الگو برای رسیدن به این درجه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) هستند.

رییس شورای حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که نتیجه «حلیم بودن» کرامت و بخشندگی است، تصریح کرد: زمانی که انسان به درجه «حلیم بودن» برسد نسبت به اموال خود فردی بخشنده و کریم می شود و برای آن ارزشی قائل نیست.

وی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) را ریشه جود و کرم در سطح جامعه دانست و ابراز داشت: علم، حلم، بخشش و کرم اهل بیت رسول الله(ص) سبب هدایت و گرایش مردم به دین مبین اسلام شده است./9461/پ203/ص
ارسال نظرات