۰۴ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۱۱۱۵۲۶
همزمان با سراسر کشور؛

فریاد مرگ بر اسرائیل در 50 نقطه مازندران طنین‌انداز شد

خبرگزاری رسا ـ مردم مؤمن و انقلابی شهرهای استان مازندران امروز همزمان با سراسر کشور فریاد مرگ بر اسرائیل سردادند.
روز جهاني قدس
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه مازندران صبح امروز همزمان با سراسر کشور در 50 نقطه این استان پهناورپر شورتر از هرزمان دیگری فریاد مرگ بر اسرائیل سر دادند.

براساس این گزارش، مردم استان مازندران همراه و همگام با مردم سراسر کشور و مسلمانان جهان با حضوری انقلابی و گسترده صدای آزادیخواهی و حق‌طلبی و و حدت و یکپارچگی را در گوش دنیا طنین‌انداز کردند و نابودی استکبار جهانی را فریاد زدند.

این گزارش می افزاید: مردم مرکز استان مازندران از مسیرهای چهارگانه‌ای که برای راهپیمایی امروز در نظر گرفته شده بود خود را در صفوفی به‌هم فشرده به مصلای امام خمینی‌(ره) ساری محل اصلی تجمع راهپیمایان رساندند.

مردم ولایت مدار وانقلابی شهرستان ساری با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، مرگ برآمریکا، فلسطین پیروز است، اسراییل نابود است، روز جهانی قدس یوم‌الله یوم‌الله، آمریکا اسرائیل ننگ به نیرنگتان، خون جوانان ما می‌چکد از چنگتان، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، ضمن تجدید پیمان با آرمان های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم وبی دفاع فلسطین اعلام کردند.

در این راهپیمایی قطعنامه سراسری روز جهانی قدس در ده بند قرائت شد که در بخشی از آن آمده است: اکنون که موج بیداری اسلامی و انقلاب‌های مردمی در شمال آفریقا و جنوب غربی آسیا، سقوط دیکتاتورها و حاکمان مستبد و وابسته به دشمنان اسلام را رقم زده است از ملت‌های مسلمان و انقلابی منطقه می‌خواهیم با هوشمندی و هوشیاری مراقب نقشه‌ها و دسیسه‌های استعمارگران نوین و قدرت‌های استکباری باشند و با سلب هرگونه زمینه‌های دخالت آنها سرنوشت خود و آینده کشورشان را با اراده و خواسته‌های مبتنی بر آرمان‌های انقلاب خود رقم بزنند./950/پ202/س
ارسال نظرات