۰۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۲
کد خبر: ۱۱۵۴۹۰
رییس جنبش توحید اسلامی لبنان:

عملیات تبادل اسرای فلسطینی شکستی امنیتی و سیاسی برای دشمن صهیونیستی بود

خبرگزاری رسا ـ رییس جنبش توحید اسلامی لبنان عملیات تبادل اسرای فلسطینی را شکستی امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی برای دشمن صهیونیستی برشمرد و سرانجام گزینه های نادرست دشمن را فروپاشی کامل پروژه صهیونیستی دانست.
شيخ هاشم منقاره
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ هاشم منقاره، رییس جنبش توحید اسلامی لبنان، روز گذشته در مراسمی از سوی این جنبش به مناسبت آزادی 477 اسیر فلسطینی در منطقه عدوه در جنوب لبنان، پیروزی مقاومت فلسطینی در مخفی نگاه داشتن محل نگهداری گیلعاد شالیط، اسیر صهیونیست در مدت پنج سال گذشته را شکستی امنیتی و اطلاعاتی برای دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: این عملیات همچنین شکستی سیاسی برای دشمن اشغالگر بود؛ چراکه مجبور به پذیرش شروط حماس شد.

رییس جنبش توحید اسلامی لبنان عملیات تبادل اسرا را محصول گزینه های استراتژیک مقاومت که کارایی و درستی خود را در برابر گزینه های استراتژیک ناکارآمد و نادرست رژیم صهیونیستی و هم پیمانانش در منطقه و جهان دانست و تصریح کرد: این گزینه های نادرست دشمن در نهایت به فروپاشی کامل پروژه صهیونیستی خواهد انجامید.

وی با هشدار نسبت به هرگونه راهکار ارائه شده از سوی غرب برای حل مشکلات منطقه، خواستار حفظ وحدت و تسلیم نشدن در برابر طرح های غربی و برقراری توازن در منطقه و آمادگی برای مراحل بعدی شد و افزود: در مرحله بعد غرب با تمام توان به دنبال حاکم کردن فضایی پرتنش در کشورهای منطقه و گشودن جبهه های جدید و غارت ثروت های عربی خواهد کرد.

گفتنی است که چندی پیش در مرحله نخست اجرای توافق جنبش حماس و رژیم صهیونیستی پیرامون مبادله هزار و بیست و هفت اسیر فلسطینی در برابر یک اسیر صهیونیست، چهارصد و هفتاد و هفت اسیر فلسطینی آزاد شدند و به آغوش ملت و خانواده های خود بازگشتند و فلسطین را غرق سرور و شادی کردند.

مرحله دوم این مبادله که با میانجی گری مصر و آلمان صورت می گیرد قرار است کمتر از دو ماه دیگر به اجرا درآید که طی آن پانصد و پنجاه اسیر دیگر فلسطینی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد خواهند شد./981/ب902/گ
ارسال نظرات