۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۱۱۵۸۸۶
همزمان با عید سعید غدیر؛

پایگاه اطلاع رسانی آیت الله موسوی جزایری رونمایی می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله موسوی جزایری خبر داد: پایگاه اطلاع رسانی آیت الله موسوی جزایری، همزمان با عید سعید غدیر رونمایی خواهد شد.
www آيت الله موسوي جزايري
حجت الاسلام سید سجاد موسوی ، مسؤول دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله موسوی جزایری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و استاد درس خارج اصول و فقه حوزه علمیه خوزستان با حضور وی در عید سعید غدیر خبر داد.

وی با بیان این که تأسیس این سایت در راستای معرفی جنبه علمی و فقهی آیت الله موسوی جزایری است، بیان داشت: این سایت شامل، تألیفات، پخش زنده درس خارج، اخبار، پرسش و پاسخ، گالری، نگارخانه، تدریس دانشگاهی و فایل های صوتی و تصویری برنامه های نماینده ولی فقیه در خوزستان است.

حجت الاسلام موسوی به تشریح هر یک از بخش های این سایت پرداخت و گفت: در بخش تألیفات، کتاب های که به قلم آیت الله موسوی جزایری تألیف شده و نیز کتاب های که برگرفته از سخنان این استاد حوزه است روی سایت نمایش داده خواهد شد.

وی به پخش اینترنتی درس های خارج استاد عالی حوزه علمیه خوزستان اشاره کرد و افزود: درس خارج وی به صورت زنده پخش خواهند شد، همچنین در آینده دروس خارج اصول و فقه نیز به صورت مکتوب در اختیار علاقه مندان خواهند گرفت.

مسؤول دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله موسوی جزایری ادامه داد: اخبار استاد درس خارج اصول و فقه حوزه علمیه خوزستان با همکاری دفتر خبرگزاری رسا در خوزستان تهیه و آنها را بر روی سایت قرار می دهیم.

وی به بحث پرسش و پاسخ های پایگاه اطلاع رسانی اشاره و بیان کرد: در این قسمت پرسش و پاسخ های با محوریت قرآنی از سوی مخاطبان پرسیده و ظرف 24 ساعت پاسخ های آنها را از سوی آیت الله موسوی جزایری بر روی سایت گذاشته خواهند شد؛ در ابتدا نیز از سوی این دفتر تعداد 100 پرسش با پاسخ های آنها بر روی سایت قرار می گیرد.

حجت الاسلام جزایری با بیان این که با توجه به تدریس نماینده ولی فقیه در خوزستان در دانشگاه امیرالمؤمنین(ع)، بیان داشت: از دیگر برنامه های آینده دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله موسوی جزایری پخش آنلاین درس های دانشگاهی ایشان است.

یادآور می شود: سایت آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان به آدرس www.jazayeri.ir است./9463/پ202/س


ارسال نظرات