۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۱۱۶۱۴۰
امام جمعه اروندکنار:

جنبش وال استریت و بیداری اسلامی به کابوسی برای استکبار تبدیل شده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اروندکنار، جنبش وال استریت و بیداری اسلامی را به کابوسی وحشتناک برای استکبار تعبیر کرد و اظهار داشت: دشمنان پس از این وقایع دچار تحیر شده اند که حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان و اعلام حمایت از مردم آزادی خواه جهان استکبار جهانی را به کلی منکوب می کند.
حجت الاسلام سيد مجيد شرفي ، امام جمعه اروند کنارحجت‌الاسلام سید مجید شرفی، امام جمعه اروندکنار، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به فرا رسیدن یوم الله سیزده آبان، اظهار داشت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی باید در این روز الهی یاد و خاطره مبارزات تاریخی ملت خود با رژیم ستم‌شاهی و اربابان شیطانی را گرامی داشته و آن را با حضور در راهپیمایی سیزده آبان و شعار دادن بر علیه استکبار جهانی زنده نگه دارند.

این فعال عرصه فرهنگی، در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: امروز ملت فهیم، مسلمان و انقلابی ایران، به ویژه نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجو در حالی به گرامیداشت مجاهدت‌های تاریخی خود می‌پردازند که ملت‌های مستضعف، در اقصی نقاط جهان بیدار گشته و علیه حکومت‌های جور به حرکت درآمده‌اند.

حجت الاسلام شرفی، خاطرنشان کرد: در 13 آبان امسال، دانش‌آموزان و جوانان امت اسلامی پیروزی ملل مستضعف بر استکبار را نوید می‌دهند.

امام جمعه اروندکنار، با اشاره به اوج گرفتن جنبش وال‌استریت در آمریکا و دیگر کشورهای غربی، گفت: خوشبختانه امروزه این جنبش مردم دیگر کشورهای جهان از خواب غفلت و فراموشی بیدار کرده، که این مسأله نقشی مهم در گسترش بیداری اسلامی در سراسر جهان دارد.

حجت الاسلام شرفی در ادامه اظهار داشت: ایرانیان باید با قدرت و قوت همچنان با آمریکا مبارزه کنند زیرا تا روزی که این مبارزه باشد اسلام و انقلاب ماندنی است.

امام جمعه اروندکنار، جنبش وال استریت و بیداری اسلامی را به کابوسی وحشتناک برای استکبار تعبیر کرد و گفت: دشمنان پس از این وقایع دچار تحیر شده اند که حضور گسترده مردم در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان و اعلام حمایت از مردم آزادی خواه جهان استکبار جهانی را به کلی منکوب می کند.

وی با اشاره به روحیه استکبارستیزی حضرت امام خمینی (ره)، تصریح کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی مبارزه با آمریکا و اسراییل را افتخار ملت ایران اسلامی و همه دنیا یاد می‌کردند.

امام جمعه اروندکنار در پایان با بیان اینکه دست برداشتن از این مبارزه به معنای دست کشیدن از اسلام و انقلاب است، اظهار داشت: امیدواریم خداوند شر ابر قدرت‌ها را به خودشان برگرداند و مسلمانان مظلوم در اقصی نقاط جهان را از دست استکبار رهایی دهد./9463/ت303/ص
ارسال نظرات