۱۴ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۶۲۴۹
مسؤول شورای هماهنگی خوزستان:

نظام سرمایه داری در حال فروپاشی است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، نظام سرمایه داری غرب را در حال اضمحلال و فروپاشی دانست و اظهار داشت: به یقین اگر جنبش وال استریت فراگیرتر شود در آینده ای نه چندان دور شاهد شکستن استخوان های این نظام غیرالهی خواهیم بود.
حجت الاسلام عظيمي مسوول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي خوزستان
حجت الاسلام محمدصادق عظیمی، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که نظام سرمایه داری و کاپیتالیستی غرب به آخر خط رسیده، اظهار داشت: هیبت نظام سرمایه داری با جنبش تسخیر وال استریت مخدوش شده است.

وی تصریح کرد: جنبش تسخیر وال استریت یا جمعیت 99 درصدی مردم آمریکا که با سکوت معنادار رسانه های آمریکایی و صهیونیستی رو به رو شده، نظام سرمایه داری را با چالش های بزرگی مواجه کرده است.

حجت‌الاسلام عظیمی اذعان داشت: نظام سرمایه داری از درون در حال اضمحلال و فروپاشی است و به یقین اگر جنبش وال استریت فراگیرتر شود در آینده ای نه چندان دور شاهد شکستن استخوان های این نظام غیرالهی خواهیم بود.

وی با بیان این که نابودی استکبار مسأله ای ثابت شده در جهان بوده و این مسأله در برهه های گوناگون به اثبات رسیده، خاطر نشان کرد: در دهه 70 شاهد فروپاشی نظام سوسیالیستی بودیم و به خواست خدا در دهه 90، جهانیان شاهد نابودی نظام سرمایه داری خواهند شد.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، تأکید کرد: خوشبختانه با اوج گیری جنبش وال استریت، نظام سرمایه داری با افول روبه رو شده؛ از این رو خیزش و بیداری اسلامی در بسیاری از کشورها می تواند زمینه ساز استقرار نظام الهی مبتنی بر عدالت در جهان باشد.

وی بی نیازی دو قطب سرمایه داری و سوسیالیستی از آموزه های انبیا و تفکر اومانیستی را زمینه ساز افول این دو نظام غیرالهی خواند و گفت: تجربه بشری نشان داده که مکاتب غیرالهی مبتنی بر مادیت و به دور از معنویت قادر نیستند بشر را به سرمنزل سعادت و عدالت رهنمون سازند؛ از این رو بشر امروزی از مکاتب غیرالهی خسته و ناامید شده و خواستار زندگی نوین بشری بر اساس آموزه های ناب اسلامی هستند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در پایان سخنان خود، اظهار داشت: تنها دین کامل الهی مبتنی برعدالت می تواند بشر را سعادتمند و به سرمنزل مقصود رساند و مکاتب بشری به دلیل اینکه نیازهای واقعی انسان ها را در نظر نمی گیرند، صلاحیت رهبری و هدایت بشریت را نداشته و به یقین به بن بست کامل می رسند./9465/ت302/ص
ارسال نظرات