۱۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۸۱۳۹

محدودیت ترافیکی شهر قم در تاسوعا و عاشورا اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ فرمانده نیروی انتظامی استان قم، محدودیت ترافیکی شهر قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.
محرم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی توکلی، فرمانده نیروی انتظامی استان قم امروز در نشستی با حضور خبرنگاران، محدودیت ترافیکی شهر قم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی را اعلام کرد.

وی با بیان این که در تاسوعای حسینی محدویت ترافیکی در نظر گرفته نشده است، اظهار داشت: با توجه به این که در روز تاسوعا هیئات زیادی به دسته روی نمی‌روند به همین دلیل محدویت ترافیکی خاصی در نظر گرفته نشده است؛ ولی اگر دسته‌عزاداری در این روز به خیابان‌ها بیایند به صورت محدود طرح ترافیک برگزار می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم تصریح کرد: محدویت ترافیکی در روز عاشورا از 6 صبح آغاز خواهد شد و تا شب ادامه خواهد داشت.

وی یادآور شد: با توجه به این که شهر مقدس قم، شهر زیارتی است و زائران زیادی در حال رفت‌وآمد هستند به همین دلیل محدویت ترافیکی تنها در اطراف حرم انجام خواهد گرفت.

سردار توکلی گفت: محدودیت ترافیکی حدفاصل 45 متری عمار یاسر، پل علیخانی، خیابان ارم، سه راه بازار، چهار راه شهدا و میدان مطهری خواهد بود که همشهریان عزیز جهت آگاهی بیشتر می‌توانند به نقشه محدویت طرح ترافیکی مراجعه کنند.

وی افزود: با توجه به این که ایام عاشورا هیئات مذهبی به صورت دسته روی عزاداری می‌کنند در این روز همکاران ما به صورت تمام وقت در خدمت عزداران عزیز خواهند بود./917/پ203/ص
ارسال نظرات