۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۸۴۶۵
با برگزاری دوره آموزشی شجره طوبی؛

زنان اندیشمند کشورهای مختلف با حقوق زن در اسلام آشنا می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی شجره طوبی به منظور آشنایی هرچه بیشتر اندیشمندان زن کشورهای مختلف جهان با حقوق زن در اسلام به مدت یک هفته با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در قم برگزار می شود.
بانوان مبلغ، زنان مبلغ، همايش زنان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره آموزشی شجره طوبی با همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) به مدت یک هفته در شهر مقدس قم برگزار می شود.

در این دوره آموزشی که تا پایان هفته جاری ادامه خواهد داشت، اندیشمندان زن از کشورها و قاره‌های مختلف جهان حضور دارند و در کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزاری می شود شرکت می‌کنند.

بر اساس این گزارش در مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی که روز شنبه در سالن همایش‌های مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی قم برگزار شد، آیت الله کعبی، عضو مجلس خبرگان رهبری و خانم حجازی، رییس مرکز زنان سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سخنرانی کردند.

در حاشیه برگزاری آیین افتتاحیه این دوره آموزشی حجت الاسلام ابوالحسین حقانی، مدیر امور بین الملل مؤسسه امام خمینی(ره) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا اهداف برگزاری دوره را تشریح کرد.

وی برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی را از جمله برنامه های این دوره آموزشی دانست و تصریح کرد: در این دوره اساتیدی همچون حجج اسلام ناصر سقای بی ریا، عضو هیات علمی مؤسسه امام خمینی(ره)، علی مصباح یزدی، شاملی و اساتید دیگر مبانی اسلامی را برای شرکت کنندگان تبیین خواهند کرد.

مدیر امور بین الملل مؤسسه امام خمینی(ره) اضافه کرد: در دوره آموزشی شجره طوبی، زنان اندیشمند از کشورهای مختلف جهان از جمله اندونزی، آفریقای جنوبی، غنا، نیجریه، پاکستان، اتیوپی، استرالیا و کشورهای دیگر حضور دارند. /924/ت303/ع

ارسال نظرات