۲۵ آذر ۱۳۹۰ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۱۱۹۰۲۰
با محکوم کردن هتاکی صهیونیست های افراطی علیه مساجد فلسطین؛

حماس نسبت به ادامه مسجدسوزی صهیونیست ها هشدار داد

خبرگزاری رسا ـ جنبش حماس در واکنش به تجاوزگری شهرک نشینان تندروی صهیونیست علیه مساجد مسلمانان در کرانه باختری به رژیم صهیونیستی هشدار داد.
جنبش مقاومت اسلامي حماس


به گزارش خبرگزاری رسا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، با صدور بیانیه ای در واکنش به اقدام شهرک نشینان تندروی صهیونیست در به آتش کشیدن مسجد نور در روستای برقه از توابع شهر رام الله در کرانه باختری به اشغالگران صهیونیستی نسبت به ادامه تجاوزگری علیه مقدسات و همدستی با شهرک نشینان در هتاکی علیه مساجد کرانه باختری، هشدار داد.

 جنبش حماس مسؤولیت کامل پیامدهای این خط مشی صهیونیست های تندرو را بر عهده رژیم اشغالگر صهیونیستی دانست و افزود: ملت فلسطین ترس و واهمه ای از این سیاست های صهیونیستی ندارد و دست بسته در برابر این اقدام های جنایتکارانه و نژادپرستانه نمی ایستد.

 این بیانیه استمرار جنگ اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیستی علیه مساجد و خانه های خداوند را نقض آشکار شریعت های آسمانی و پایمال کردن قوانین و پیمان های بین المللی دانست و ملت فلسطین را به دست به دست هم دادن برای ایستادن در برابر این تجاوزگری های صهیونیستی فراخواند.

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در پایان اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی را به تلاش فوری برای حمایت از مساجد و مقدسات اسلامی در برابر جنایت های اشغالگران و شهرک نشینان صهیونیست فراخواند.

 گفتنی است که شماری از شهرک نشینان خشمگین صهیونیست، بامداد روز پنجشنبه گذشته با یورش به روستای برقه در جنوب شرقی شهر رام الله واقع در کرانه باختری رود اردن، بخشی از طبقه اول و دوم مسجد سه طبقه نور در این روستا را به آتش کشیدند و خسارت هایی به آن وارد کردند و شعارهای اهانت آمیزی به زبان عبری بر در و دیوار آن نوشتند.

 این در حالی است که راستگرایان تندرو صهیونیست، روز پیش از آن نیز در ادامه زنجیره تجاوزگری های وحشیانه خود علیه مساجد مسلمانان از ابتدای سال جاری میلادی، مسجد عکاشه در بخش غربی شهر بیت المقدس را به آتش کشیده بودند و شعارهایی در اهانت به اسلام و مسلمانان و پیامبر اکرم(ص) بر دیوارهای آن نوشته بودند./981/ب902/گ

ارسال نظرات