۲۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۲
کد خبر: ۱۲۱۰۷۵
استاد حوزه علمیه اهواز:

ایران یکه تاز میدان مبارزه با استکبار جهانی است

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام و المسلمین محسن پور در خطبه های نمازجمعه کوت عبدالله خوزستان هیاهوهای دشمنان را توخالی و شانتاژ رسانه ای دانست و ابراز داشت: با اقتدار خود پوزه استکبار بویژه امریکا و اسرائیل را به خاک می مالیم.
حجت الاسلام محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام اسدالله محسن پور در خطبه های نمازجمعه کوت عبدالله خوزستان ضمن تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ابراز داشت: نهضت حسینی همچنان ادامه دارد و اهداف این قیام در بطن بیداری های منطقه مشهود است.

وی ادامه داد: آنان که در فتنه 88 خود را فروختند و شقاوت را به سعادت ترجیح دادند، درمقابل این جریان مقدس ایستادند، اما آنچه پیروز شد پیام های زنده نهضت حسینی بود.

حجت الاسلام محسن پور اربعین حسینی را شروعی برای شکفتن نهضت عاشورا دانست و اذعان کرد: اگر وجود مبارک امام سجاد(ع) و زینب کبری(س) و پیام رسانی آنان نبود، اثری از قیام حسینی نمی ماند.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی که همه چیزش مرهون عاشورا و اربعین است، این ها بود که اکنون ایران را یکه تاز میدان مبارزه با استکبار جهانی کرده است، ایثارگری های آن دوران بود که ما مقتدارانه در مقابل دشمنان ایستاده ایم و عزت خود را حفظ کرده ایم.

امام جمعه موقت کوت عبدالله خوزستان به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم اشاره کرد و گفت: اینکه ایشان فرمودند ما در وضعیت احد و خیبریم، یعنی انشاءالله با اقتدار خود پوزه استکبار بویژه امریکا و اسرائیل را به خاک می مالیم.

وی خاطر نشان کرد: همچنان که در دوران رسول الله(ص) به دست مولی علی(ع) خیبر فتح شد و یهودیان معاند شکست خوردند، امروز نیز به دست رهراوان راستین ایشان صهیونیست ها نابود خواهند شد. وقتی ما حول محور ولایت فقیه باشیم و تا آخر بر این راه بایستیم، دشمنان خوار وذلیل می شوند.

وی حضور پرشور در انتخابات را یکی از مصداق های حضور بابصیرت حول محور ولایت دانست و ابراز داشت: بدانید که آنان برای رسیدن به مقاصد خود نقشه می شکند و توطئه می کنند تا در دل ملت ایران رعب ایجاد کرده و چند قدم آنان را از اهداف خود عقب برانند، اما بدانید که همه هیاهوهای آنان توخالی و شانتاژ رسانه ای است، خود آنان در وضعیت بدی به سر می برند و ما از اهداف خود ذره ای کوتاه نخواهیم آمد.

استاد حوزه علمیه اهواز یکی از آفت های زندگی انسان ها را شعارزدگی دانست و گفت: پرهیز از گناه، نخستین راه رسیدن به تقوای الهی و سعادت بشری است، نباید در این راه نورانی فقط به گفتار بسنده کنیم، آنچه موجب تقوا می شود حرکت عملی و ذکر عملی است./945/پ202/ص
ارسال نظرات