۱۵ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۲۲۳۹۶
حداد عادل:

ساکتین فتنه جایی در جبهه اصولگرا ندارند

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: اشخاصی که به هر نحوی با فتنه سال88 ارتباط داشته و یا حتی در رابطه با آن مسئله سکوت کرده اند جایی در جبهه اصولگرا ندارند.
حداد عادل در نشست اصولگرايان اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، غلامعلی حداد عادل، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در نشست هم اندیشی جبهه متحد اصولگرا که در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد، با بیان این که یکی از میدان های امتحان عرصه انتخابات است گفت: حضور مردم در همه صحنه ها از جمله راهپیمایی و انتخابات از سرمایه های گرانبهای جمهوری اسلامی ایران است.

وی به شعارهای دروغ آمریکا در رابطه با دموکراسی اشاره کرد و ابراز داشت: هر حاکمی در جهان دیکتاتور و ظالم تر باشد تحت حمایت آمریکا قرار می گیرد و دشمنی این کشور با ایران که پرچمدار دموکراسی در جهان است گواه بر این موضوع می باشد.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این که در حال حاضر 110 شبکه ی ماهواره ای در حال فعالیت علیه انتخابات آتی مجلس هستند گفت: هر بار انتخاباتی می شود دشمن با تبلیغات خود تلاش می کند تا حضور مردم را به حداقل برسانند و پس از آن سعی در کم جلوه دادن حضور مردم دارد.

وی به دسیسه های غرب در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: داستان تحریم های متعدد از جمله بانک مرکزی و نفت کشور، افزایش قیمت دلار و سکه تنها توطئه ای از سوی غرب جهت کارشکنی در انتخابات آینده ایران است.

حداد عادل به وظیفه فعالان سیاسی کشور در این برهه از زمان اشاره کرد و افزود: ما باید تلاش کنیم تا مردم حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشند و بنا به به تعبیر رهبری ان شاء الله مردم در انتخابات آینده حضوری دشمن شکن خواهند داشت.

همراهی مردم با جبهه اصولگرا پس از فتنه 78 آغاز شد
وی به همراهی مردم با جبهه اصولگرایی از سال81 اشاره کرد و خاطر نشان کرد: زمانی که پیروزی برخی از نمایندگان مجلس در سال 78 سبب خوشحالی سردمداران آمریکا شد مردم متوجه باطن قضیه شدند و خوشبختانه در انتخابات بعد این حزب اصولگرا بود که پیروز عرصه انتخابات بود.

حداد عادل پاکی و صداقت را لازمه اصولگرایی دانست و گفت: حزب اصولگرا بر این باور است که ارزش های انقلاب محترم شمرده شود و مهمترین ویژگی این حزب محوریت ولی فقیه است.

وی با بیان این که تلاش داریم تا بهترین‌ها را در جبهه متحد اصولگرایان معرفی کنیم خاطر نشان کرد: از سال گذشته جامعه روحانیت مبارز در تهران و جامعه مدرسین در قم، منشوری را زیر نظر آیت‌الله مهدوی کنی و آیت‌الله یزدی تدوین کرده که در آن ارزش‌های اصولگرایی ذکر شده است.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: اشخاصی که به هر نحوی با فتنه سال88 ارتباط داشته و یا حتی در رابطه با آن مسئله سکوت کرده اند جایی در جبهه اصولگرا ندارند.

حداد عادل با بیان این که رقابت در انتخابات جهت عظمت اسلام است، گفت: به گونه ای نشود که فردای پس از انتخابات اختلافی تازه در کشور به وجود آید.

رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه اذعان داشت: امسال مردم ایران دهه فجر را تنها برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران جشن نخواهند گرفت بلکه پیروزی جنبش های اسلامی را در جهان جشن می گیرند.

حداد عادل به خفقان موجود و غربت اسلام در زمان سلطنت شاه اشاره کرد و گفت: متأسفانه بیت المال مردم ایران در زمان شاه به کمک رژیم صهیونیستی، سبب کشتار برادران مسلمان ما می شد.

وی به رابطه دربار ایران با رژیم صهیونیستی از زبان علم، وزیر دربار شاه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این کشور با انقلاب شما مردم ولایتمدار و به برکت رهبری امام خمینی(ره) به جایی رسیده که پرچم مبارزه با صهیونیسم و استکبار جهانی را به دست گرفته است.

حداد عادل به تحریم های غرب علیه ایران اشاره و خاطر نشان کرد: پیشرفت های چشمگیر ایران در عرصه های مختلف با وجود چنین تحریم هایی از سوی بسیجیانی است که در زمان جنگ جان خود را فدا کردند و اکنون با سلاح علم به میدان نبرد پا گذاشته اند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران تصریح کرد: طبق آمار و شواهد موجود سرعت رشد و افزایش مقالات علمی ایران نسبت به جهان رتبه اول است.

حداد عادل به فعالیت های فرهنگی آیت الله موسوی جزایری در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: وحدت و همبستگی موجود در استان از برکات وجود آیت الله موسوی جزایری است.

وی در پایان سخنان خود با بیان این که خوزستان سرزمین تاریخ ایران و نماد فرهنگ و تمدن کهن اسلام است ابراز داشت: استان خوزستان دروازه ورود تشیع به ایران است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس روزهای سخت مقاومت را سپری کرده است./9464/پ202/ج

ارسال نظرات