۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۳
کد خبر: ۱۲۲۵۱۵
رییس ستاد انتخابات استان مازندران:

رهبری عالمانه و جایگاه تأثیرگذار مردم نقطه عطف انقلاب اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران در همایش بیداری اسلامی، گفت: ماهیت ایدئولوژیک، رهبری عالمانه و جایگاه مردم، وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های صورت گرفته در جهان است.
معاون سياسي و امنيتي استانداري مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری هادی ابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران امروز در همایش بیداری اسلامی در ساری، هدف اصلی خیزش های مردم کشورهای عربی منطقه را اسلام خواهی دانست و بیان داشت: هر چند استکبار جهانی تلاش زیادی برای انحراف اهداف اصلی این انقلاب ها نشان داد؛ اما با گذشت زمان و برگزاری انتخابات در مصر و تونس، ماهیت اسلامی این حرکت های انقلابی نمایان شد.

وی با اشاره به تأثیرپذیری انقلاب های عربی از انقلاب اسلامی ایران، تصریح کرد: کشور ما هم اکنون در عرصه جهانی و بین الملل وارد مرحله جدیدی شده که یک موقعیت مناسب ممتاز برای نظام اسلامی ست.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: در واقع صدور انقلاب اسلامی ایران که امام خمینی(ره) بشارت آن را داده بود، در این برهه از زمان اتفاق افتاده است.

ابراهیمی با اشاره به بشارت تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر صدور انقلاب اسلامی اذعان داشت: امروز شاهد تحقق این مهم و صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان هستیم.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران، انقلاب اسلامی را دارای ایدئولوژی فراملی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: ماهیت ایدئولوژیک، رهبری عالمانه و جایگاه مردم، وجه تمایز انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب های صورت گرفته در جهان است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران از انقلاب های دارای بازتاب و کانون ثانویه است که این مهم را می توان در کشورهایی که انقلاب اسلامی را الگو قرار داده اند ملاحظه کرد.

ابراهیمی، نظام مردم سالاری دینی را یکی از بزرگ ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: شکل گیری و چگونگی اجرای این نظام در جمهوری اسلامی، امروز به یک الگوی مناسب برای سایر کشورها به ویژه کشورهای انقلابی منطقه تبدیل شده است.

رییس ستاد انتخابات استان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: هر کس یا گروهی در هر جایگاهی که قرار دارد باید برای مشارکت گسترده مردم در این انتخابات تلاش کند.

ابراهیمی، رابطه بین حضور گسترده مردم و اقتدار ملی را مستقیم و تنگاتنگ دانست و افزود: هر چه حضور گسترده مردم در انتخابات پررنگ تر باشد، ضریب اقتدار ملی افزایش خواهد یافت.

وی، کاندیداها را به بیان برنامه ها و راه کارهای توسعه ای خود، پرهیز از تخریب یکدیگر و سیاه نمایی عملکرد دولت و بیان دستاوردها و اقدامات ارزشمند نظام اسلامی دعوت کرد/950/پ202/س
ارسال نظرات