۲۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۲۲۹۴۴
آیت الله شبستری:

دشمنان در اقیانوس ملت ایران غرق خواهند شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز تاکید کرد: حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به دشمنان بشریت و ادبیات تهدید آمیز بر ضد ایران خواهد بود.
آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن فرصتی برای تجدیدمیثاق با آرمان های شهدا و امام راحل است، اظهار داشت: 22 بهمن فرصت برای قدرشناسی از برکات انقلاب اسلامی و تجلیل از رهبری و رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه دشمنان مانند 32 سال گذشته چشم به راهپیمایی 22 بهمن دوخته اند، خاطر نشان کرد: حضور میلیونی در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به دشمنان بشریت و ادبیات تهدید آمیز بر ضد ایران خواهد بود.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه فردا دشمنان در اقیانوس ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن غرق خواهند شد، افزود: مردم ایران با شعارهای کوبنده پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان اسلام و تهدیدها و تحریم‌های استکبار می دهند و چشم جهانیان قطعا فردا به ام القرای جهان اسلام و الهام بخش کشورهای منطقه خیره خواهد شد

امام جمعه تبریز تصریح کرد: مسلمانان انقلابی کشورهای منطقه چشم به حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن دوخته اند، در شرایطی که جهان اسلام با بیداری اسلامی پایه های نظام کفر و سلطه را به لرزه درآورده، حضور حماسی ملت ایران امیدبخش ملت های منطقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های خود هر مانعی را از سر راه بر می‌دارند، خاطر نشان کرد: چشم جهانیان فردا به ام القرای جهان اسلام و الهام بخش کشورهای منطقه است و باید با حضور گسترده خود موجبات خوشحالی دوستان و ناکامی دشمنان را فراهم سازیم.

آیت الله شبستری حضور ملت در راهپیمایی فردا را تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت دانست و ادامه داد: مردم با حضور میلیونی خود در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب به دشمنان نشان خواهند داد که با گذشت 33 سال از انقلاب همان روحیه ایثار، فداکاری و مقاومت در آنها هنوز وجود دارد و هیچ قدرتی نمی‌تواند این عظمت و عزت را درهم بشکند.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با تشریح برکات انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: اگر امروز شاهد سرنگونی دیکتاتورهای وابسته و سرسپرده منطقه و جنبش وال استریت در آمریکا و خیزش های عدالت خواهانه در قلب اروپا هستیم، همه به واسطه انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه جهانیان شاهد تحقق پیش‌بینی مقام معظم رهبری در اردیبهشت سال جاری هستند، گفت: همانطور که معظم له پیش بینی کرده بودند، امروز شاهد تحرکات و شعارهای انقلاب اسلامی ایران در قلب اروپا هستیم، در حقیقت بیداری اسلامی و جنبش وال استریت از برکات وجودی ولایت فقیه است.

وی در پایان، راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه حضور حماسی ملت ایران در انتخابات 12 اسفند ماه سالجاری دانست و اظهار داشت: تحریم انتخابات از سوی رسانه ها و خودفروخته‌گان تنها بهانه ای برای حضور کم رنگ مردم در انتخابات و راهیابی افراد نالایق و وابسته، به مجلس شورای اسلامی است.

این نماینده مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه توطئه های شوم دشمنان تنها با حضور پرشور و انتخاب آگاهانه خنثی خواهد شد، گفت: ملتی سربلند و آزاده است که لحظه‌ای از شعارهای اصولی خود عقب‌نشینی نکند، مطالبه امروز ولایت فقیه به عنوان نائب امام زمان(عج) حضور مردم در صحنه های انقلاب است./935/پ201/ج
ارسال نظرات