۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۱۲۳۹۵۹

دوره تخصصی نقد وهابیت در اهواز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ برای نخستین بار دوره تخصصی نقد وهابیت با شرکت قبول شدگان دوره تکمیلی این دوره برگزار می شود.
دوره نقد وهابيت
حجت الاسلام محمد آل مبارک کارشناس آموزش دفتر تبلیغات خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از برگزاری آخرین مرحله از دوره تکمیلی نقد وهابیت ویژه طلاب سطح سه حوزه علمیه اهواز در 11 اسفند ماه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به نیاز استان خوزستان نسبت به جلوگیری از ترویج شبهات وهابیت اظهار داشت: دوره های نقد وهابیت با هدف پرورش اساتید متخصص در راستای جلوگیری از ترویج فرقه ضاله وهابیت از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نمایندگی خوزستان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام آل مبارک با اشاره به مرحله عمومی این دوره گفت: مرحله اول با شرکت 320 نفر از طلاب حوزه علمیه اهواز و پس از اجرای 25 کلاس در سطح عمومی به پایان رسید. پس از اتمام دوره 42 نفر از شرکت کنندگان برتر پس از گذراندن مصاحبه و آزمون تخصصی وارد مرحله تکمیلی این دوره شدند.

وی با بیان این که کلاس های دوره تکمیلی نقد وهابیت پنج شنبه هر هفته با حضور اساتید حوزه و دانشگاه قم برگزار می شود گفت: یازدهم اسفند ماه سال جاری آخرین مرحله از دوره تکمیلی نقد وهابیت برگزار خواهد شد. آزمون دوره تکمیلی قبل از شروع سال جدید برگزار و اسامی پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد.

کارشناس آموزش دفتر تبلیغات خوزستان تصریح کرد: حجج الاسلام محسن طبسی، محمدرضا شریعتمداری، سید هادی صالحی از اساتید حوزه و دانشگاه قم از جمله مدرسین دوره تکمیلی نقد وهابیت می باشند، در صورت اخذ مجوز از قم و برای نخستین بار دوره تخصصی نقد وهابیت با شرکت قبول شدگان دوره تکمیلی برگزار می شود./9464/پ203/ص
ارسال نظرات