۰۷ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۱۲۳۹۹۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی اردبیل:

حضور حداکثری در انتخابات موجب استحکام پایه‌های نظام می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت:حضور حداکثری و پرشکوه مردم در پای صندوق های رأی موجب استحکام پایه های نظام می شود.
حجت الاسلام ستوده، مديرکل تبليغات اسلامي استان اردبيل
به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده گفت: حضور جدی و پرشور مردم در پای صندوق های رای در انتخابات مجلس، به تقویت پایه های نظام اسلامی خواهد انجامید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با بیان این که حضور حداکثری مردم در انتخابات اقتدار بیشتر نظام اسلامی را به دنبال خواهد داشت، گفت: زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از وظایف مهم مسئولان‌‌ و نخبگان سیاسی و چهره‌های شناخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط حساس کنونی و در دوره ای که دشمنان به تهدیدها و تحریم ها پناه برده اند هوشیاری و فصل الخطاب قرار دادن سخنان رهبری می تواند انتخابات را به سمت و سوی درستی هدایت کرده و مانع فتنه انگیزی دشمنان شود.

حجت الاسلام ستوده ادامه داد: با حضور گسترده در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بار دیگر به دشمنان این مرز و بوم ثابت می‌کنیم که این ملت هرگز به آرمان‌های امام راحل و شهدا پشت نخواهد کرد و رهبر عظیم‌الشان انقلاب را تنها نمی‌گذارند.

وی به وظیفه و نقش مردم در انتخابات از دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: حضرت امام فرمودند شرکت تمام اقشار از مراجع و علمای بزرگ تا طبقه بازاری و کشاورز و کارگر و کارمند،همه و همه مسئول سرنوشت کشور و اسلام می باشند و عدم شرکت و گناه کبیره بودن چه بسا که در بعضی مقاطع عدم حضور و مسامحه گناهی باشد که در راس گناهان کبیره است./935/د103/س
ارسال نظرات