۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۱۲۴۴۹۵
استادحوزه علمیه اهواز:

خلق حماسه امروز ضامن اقتدار فردا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کوت عبدالله مشارکت مردم در همه عرصه های انقلاب از جمله دفاع مقدس را نشانه بیداری ملت دانست و ابراز داشت: سرافرازی امروز این کشور به برکت خلق حماسه های گذشته شما است و خلق حماسه امروز، ضامن اقتدار آینده ما است.
حجت الاسلام محسن پور، امام جمعه موقت کوت عبدالله اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام اسدالله محسن پور امام جمعه موقت کوت عبدالله در خطبه های نمازجمعه این هفته با اشاره به انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همه دنیای استکبار علیه نظام جمهوری اسلامی قد علم کرده است و می خواهد ضربه ای کاری وارد سازد، اما هربار ملت ایران با حضور خود همه توطئه های را خنثی کردند.

وی افزود: پیروزی های بزرگ این نظام مقدس به برکت خون پاک شهدا است، همه ما باید برای پاسداشت این خون ها و آن همه فداکاری و ایثارگری ها وارد صحنه شویم و از این نظام پاسداری کنیم.

استاد حوزه علمیه اهواز با اشاره به آیه«و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه و من رباط الخیل ترهبون به عدو الله و عدوکم » گفت: حضور در انتخابات مصداقی از این آیه است، زیرا با این حرکت بزرگ لرزه بر اندام استکبار می افتد و او را می ترساند.

وی مشارکت مردم در همه عرصه های انقلاب از جمله دفاع مقدس را نشانه بیداری ملت دانست و ابراز داشت: سرافرازی امروز این کشور به برکت خلق حماسه های گذشته شما است و خلق حماسه امروز ضامن اقتدار آینده ما است.

حجت الاسلام محسن پور در ادامه تاکید کرد: اصل اول در هر انتخاباتی حضور یکپارچه مردم مقابل استکبار است و بدانیم آن صداهایی که عدم حضور در انتخابات را سر می دهند، ندایی شیطانی است که ما را به عزلت و بی تفاوتی فرا می خواند.

وی انتخابات را رقابت سالم برای خدمت به مردم دانست و اظهار داشت: هدف خدمت به مردم است و آن کس که منتخب مردم می شود مسؤولیتش سنگین تر است.

امام جمعه موقت کوت عبدالله، قدرت واقعی ملت ایران را به صف واحده بودن آنها دانست و گفت: دشمنان این حماسه حضور می ترسند، پشتوانه مردمی نظام، بزرگترین ضربه را به دشمن می زند و ما امیدواریم که بتوانیم در همه صحنه ها حاضر شده و امید دشمن را به یاس مبدل سازیم./945/پ202/ص
ارسال نظرات