۱۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۹
کد خبر: ۱۲۴۵۸۶
امام جمعه هندیجان:

رسانه ها حضور حداکثری مردم را به بهترین شکل بازگو کنند

خبرگزاری رساـ امام جمعه هندیجان با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات تأکید کرد: رسانه ها باید به بهترین شکل حضور پرشور مردم در انتخابات و اهمیت این حضور را بازگو کنند.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
حجت‌الاسلام عبدالحسن بهبهانی‌پور امام جمعه هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به حضور گسترده مردم این شهرستان از ساعات اولیه صبح گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات و اهمیت این حضور باید به بهترین شکل از سوی رسانه ها بازتاب داده شود.

وی با ارزیابی مطلوب از برپایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بحمدالله مردم نیز با حضور حداکثری خود پاسخی مناسب به زحمات مسؤولان جهت برگزاری انتخابات را دادند.

امام جمعه هندیجان انتخابات در کشور را یکی از نعمت های الهی به مردم ایران دانست و گفت: مجلس یکی از ارکان مهم کشور و تمرکز اراده ملت است.

وی رابطه مردم با انقلاب را یک رابطه اعتقادی و معنوی دانست و تاکید کرد: اعتمادی که مردم از نظر دینی به حکومت دارند، رکن اساسی استقلال این کشور است که سبب حضور مردم در صحنه های سیاسی و اجتماعی می شود.

حجت الاسلام بهبهانی پور با بیان این که 12 اسفندماه مردم با حضور خود بار دیگر تمامی نقشه‌های دشمن را خنثی کردند گفت: حضور همواره مردم در صحنه‌های مختلف باعث افزایش نشاط اجتماعی در جامعه شده است.

امام جمعه هندیجان در پایان سخنان خود بر رعایت اخلاق انتخاباتی، از سوی نامزدها و هواداران آنان پس از اعلام نتایج انتخابات تأکید کرد./9464/ت303/ص
ارسال نظرات