۱۳ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۱۲۴۷۲۴
نماینده ولی فقیه در سپاه امام علی:

ملت ایران با رأی خود توطئه های دشمن را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز گفت: مردم ایران با هوشیاری که در تفکر آن ها نهفته بود، توطئه های استکبار جهانی را نقشه بر آب کردند.
انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي
حجت الاسلام علی کاظم بهرام، مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به حضور پرشور مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمان برگزاری انتخابات با بیداری اسلامی در منطقه بود که حال و هوای خاصی به این حرکت ملی بخشید.

وی تصریح کرد: دشمن در چند ماه گذشته با تبلیغات رسانه ی خود درتلاش بود که مردم را از حضور در پای صندوق های رای مأیوس کند ولی خوشبختانه این توطئه شوم به مقصد نرسید و ملت ایران از این امتحان الهی سرفرازانه بیرون آمد.

حجت الاسلام بهرام با اشاره به سخنانی از مقام معظم رهبری در رابطه با انتخابات بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی حضور مردم را در پای صندوق های را سیلی محکمی بر روی استکبار جهانی دانسته بودند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی(ع) خاطرنشان کرد: مردم با هر رای که برای استحکام نظام جمهوری اسلامی ایران در صندوق ها انداختند، تیری بر چشمان شوم استکبار جهانی فرود آوردند.

وی به پیامی که دشمن از این حضور پرشور گرفته است، اشاره کرد و بیان داشت: دشمن این پیام را دریافت می کند که ملت غیور ایران هر چه در توان دارد برای استحکام کشور خود می دهد.

حجت الاسلام بهرام در پایان با قدردانی از رسانه های که این حضور را انعکاس دادند، تصریح کرد: این حرکت ملی حتی در رسانه های کشور های غربی انعکاس یافت که همه اینها نشان از اقتدار و وحدت ملت ایران است./9458/ت303/س



ارسال نظرات