۱۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۱۲۴۹۲۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

12 اسفند روز نمایش اقتدار و وحدت ملی نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران در پای صندوق های رای بار دیگر اقتدار، وحدت و انسجام ملت ایران را به نمایش و رخ جهانیان کشید.
مدير کل تبليغات اسلامي قزوين
حجت الاسلام علی نعمت الهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: حضور حماسی مردم همیشه در صحنه ایران در پای صندوق های رأی بار دیگر اقتدار، وحدت و انسجام ملت ایران را به نمایش و رخ جهانیان کشید.

وی افزود: بنابر این مسؤولان و نمایندگان راه یافته به مجلس باید قدردان این مردم آگاه، بصیر و انقلابی بوده و در راستای شناسایی نیاز و مشکلات مردم درصدد رفع آن بر آمده و خدمت صادقانه به آنان داشته باشد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه سخنان خود اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تبلیغات گسترده و هزینه های میلیارد دلاری سعی بر کمرنگ کردن حضور مردم در این عرصه داشتند؛ اما حضور گسترده مردم متدین و انقلابی ایران در پای صندوق های رای جهانیان را بار دیگر شگفت زده کرد.

حجت الاسلام نعمت الهی با بیان این که حضور گسترده مردم در انتخابات لبیکی دوباره به نظام اسلامی و ارزش‌های انقلاب اسلامی بود، افزود: حضور پرشور مردم در پایا صندوق های رای 12 اسفند خط بطلانی بر خیال های باطل و یاوه گویی های مستکبران جهان بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان مداخله جو می خواستند جایگاه جمهوری اسلامی ایران را در دنیا تضعیف کنند، خاطرنشان کرد: اما ملت ولایت مدار ایران اسلامی با حضور همه جانبه خود سیلی بزرگی به همه بدخواهان نظام اسلامی زنند.

وی با مهم ارزیابی کردن وظیفه نمایندگان مجلس پس از ورود به خانه ملت خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی به وظیفه دینی و ملی خود به خوبی عمل کردند و این بار نوبت به نمایندگان رسیده است تا با تلاش شبانه روزی در جهت خدمت رسانی صادقانه و بی منت برای مردم گام بردارند.

حجت الاسلام نعمت الهی با تأکید براین که نمایندگان مردم در مجلس باید قدردان این ملت فهیم باشند، ادامه داد: این مردم در همه سه دهه اخیر با حضور همه جانبه خود مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان نظام شدند و همین مسأله وظیفه مسؤولان در قبال مردم را سنگین می کند./950/ت302/س
ارسال نظرات