۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۲۵۴۹۲

همسر و فرزندان ممتاز حوزویان در اهواز تجلیل شدند

خبرگزاری رسا ـ همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز حوزویان در اهواز برگزار شد.
همايش تجليل از همسر و فرزندان ممتاز حوزوي در خوزستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نخستین همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی روحانیان، امروز با حضور‌ حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده امام جمعه موقت اهواز، مدیران مدارس علمیه، روحانیان، طلاب و خانواده آنها در سالن شهید زمان اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام عبدالله مالکی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اهمیت ارج نهادن به علم و دانش در دین اسلام ابراز داشت: طلاب و خانواده های آنان باید با پشتکار همواره جهت ارتقاء رشد علمی کشور تلاش کنند.

وی به بیان آماری از فعالیت های این مرکز اشاره کرد و افزود: مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان توانسته خدمات بسیاری از جمله اعطای وام و اجرای خدمات درمانی را به طلاب و خانواده های آنان ارئه دهد.

حجت الاسلام مالکی با بیان این که قرار است از همسران و فرزندان طلاب و روحانیان سایر شهرستان های استان خوزستان نیز تجلیل شود گفت: برگزاری این همایش نیز گام دیگری در راستای ارائه خدمات به خانواده طلاب است.

در ادامه این مراسم گروه تواشیح انوار به اجرای مراسم پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم از تعدادی از فرزندان و همسران ممتاز حوزویان به صورت منتخب با اهداء جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد./9464/پ202/ص
ارسال نظرات