۲۵ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۲۵۵۰۱
احمدی نژاد:

نقش اثرگذار خوزستان در تاریخ کشور بی بدیل است

خبرگزاری رسا ـ رییس جمهور گفت: خوزستان جایگاه مردان و زنان مومن و تاریخ سازی است که نقش آن‌ها در تاریخ کشور ما بی‌نظیر و بی‌بدیل است.
محمود احمدي نژاد، رييس جمهور ورزشگاه 50 هزار نفري اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز پس از سال ها انتظار مردم اهواز عصر امروز با حضور رییس جمهور محبوب ایران افتتاح شد.

دکتر محمود احمدی نژاد، رییس جمهور ایران در مراسم افتتاح ورزشگاه 50 هزار نفری غدیر اهواز، خوزستان را سرزمین مردان و زنان مومن، شجاع و تاریخ ‌ساز توصیف کرد و اظهار داشت: مردم این دیار انسان‌هایی عاشق پیامبر(ص) و اهل بیت پیامبر ‌و شیفته امام عصر(عج) هستند.

وی در ادامه بیان داشت: استادیوم زیبا و بزرگ اهواز در آستانه عید نوروز تقدیم به مردم دیار شجاع پرور، مجاهد و قهرمان پرور خوزستان می‌شود و در حقیقت افتتاح این ورزشگاه، عیدی دولت خدمتگزار به مردم و جوانان استان خوزستان است.

احمدی‌نژاد با تمجید و تکریم از مردم ولایتمدار خوزستان تصریح کرد: خوزستان جایگاه مردان و زنان مومن و تاریخ سازی است که نقش آن‌ها در تاریخ کشور ما بی‌نظیر و بی‌بدیل است.

احمدی‌نژاد با تبریک عید نوروز به مردم خوزستان و ملت ایران خاطرنشان کرد: انشاءالله سال آینده سالی سرشار از نعمت، برکت، عزت و سرافرازی برای ملت ایران و همه ملت‌ها باشد.

بر اساس این گزارش ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز درزمینی به وسعت 44 هکتار درحال ساخت است که تاکنون برای آماده کردن زمین فوتبال آن با امکانات لازم و جنبی و نیز پیست دوومیدانی مبلغ 610 میلیارد ریال از منابع ملی، استانی و وزارتخانه های ورزش و جوانان و نفت صرف کارهای آن شده است.

در این مراسم محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، جعفر حجازی استاندار خوزستان، مقامات عالی رتبه کشوری و لشکری و جمعی از ورزشکاران استان حضور داشتند.

گفتنی است، محوطه این ورزشگاه دارای بیش ازدو هزار پارکینگ برای اتومبیل های سواری و همگانی است./9465/202/س
ارسال نظرات