۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۴
کد خبر: ۱۲۷۴۸۸

کتابخانه دیجیتال مدرسه علمیه امام خمینی اهواز افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ معاون پژوهش حوزه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره به افتتاح نخستین کتابخانه دیجیتال خوزستان گفت: کتابخانه دیجیتال برای رفاه حال طلابی که در حوزه پژوهش و تحقیق قدم گذاشته اند راه اندازی شده است.
کتابخانه ديجيتال


حجت الاسلام داوود کوتی، معاون پژوهش حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز، در گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به افتتاح نخستین کتابخانه دیجیتال در خوزستان که ویژه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز است، خاطرنشان کرد: کتابخانه دیجیتال مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برای رفاه حال طلاب به خصوص طلابی که در حوزه پژوهش و تحقیق قدم گذاشته اند راه اندازی شده است.

وی به چگونگی استفاده طلاب از این کتابخانه اشاره و اظهار داشت: طلابی که در کانون های علمی شرکت و موضوعاتی برای تحقیق انتخاب می کنند با استفاده از امکانات این کتابخانه می توانند با سرعت تحقیق خود را انجام بدهند.

حجت الاسلام کوتی با بیان این‎که در اوایل افتتاح این کتابخانه، دوره چگونگی استفاده طلاب از نرم افزارهای مختلف در امور پژوهشی راه اندازی خواهد شد، ابراز داشت: چگونگی استفاده طلاب ار نرم افزارهای پژوهشی مسأله مهمی است که نیاز به آموزش دارد که در بدو افتتاح این کتابخانه انجام می شود.

معاون پژوهشی مدرسه علمیه امام خمنی(ره) اهواز تصریح کرد: این کتابخانه دارای نرم افراز های مختلفی همچون فقه و اصول، کتابخانه جامع اهل بیت(ع)، فلسفه، عرفان است که در اختیار اساتید و طلاب این حوزه قرار می گیرند.

وی با اشاره به تعداد رایانه های موجود در این کتابخانه ابراز داشت: این کتابخانه دارای ده رایانه است که در آینده نزدیک به این تعداد اضافه می شود.

حجت الاسلام کوتی خاطرنشان کرد: حاصل و در واقع چشم اندازی که برای این کتابخانه در نظر گرفته شده این است که حوزه پژوهشی طلاب راکد نماند و گسترش های چشم گیری یبابد.

معاون پژوهشی مدرسه علمیه امام خمینی(ره) اهواز به دعوت از فضلا و پژوهشگران نخبه حوزه های علمیه خوزستان برای آموزش طلاب که مایل به کار پژوهشی هستند اشاره کرد و گفت: با دعوت از کسانی که در حیطه پژوهش، دانش علمی دارند می توانیم پژوهشی سالم و قوی را به طلاب تعلیم دهیم./9458/ت302/ب


ارسال نظرات