۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۲۷۵۵۰

آسیب دیدگی امام جمعه ماهشهر در یک سانحه هوایی

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ماهشهر که روز گذشته بر اثر سانحه هوایی بالگرد، به شدت مجروح شده بود، پس از عمل جراحی، بامداد امروز به تهران منتقل شد.
حجت الاسلام غبيشاوي، امام جمعه ماهشهر
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، روز گذشته قرار بود امام جمعه ماهشهر به همراه نماینده ولی فقیه در منطقه سوم نیروی دریایی سپاه از مناطقی بازدید به عمل آورد که بالگرد دچار مشکل فنی شد و به سختی با زمین برخورد کرد.

براساس این گزارش بر اثر این حادثه حجت الاسلام غبیشاوی، امام جمعه ماهشهر دچار جراحاتی شد که بلافاصله به یکی از مراکز درمانی اعزام شد.

آخرین وضعیت جسمانی امام جمعه ماهشهر از زبان برادر امام جمعه

مجید غبیشاوی، برادر امام جمعه ماهشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار کرد: خوشبختانه در سریع‌ترین زمان ممکن کار معالجه و درمان امام جمعه ماهشهر پس از وقوع حادثه آغاز و بهترین امکانات نیز برای عمل جراحی و معالجه وی فراهم شد.

وی ادامه داد: امام جمعه ماهشهر در این سانحه به شدت از ناحیه شکم آسیب‌دیده بود و عمل جراحی بسیار سختی روی وی انجام گرفت که بیش از پنج ساعت به طول انجامید.

غبیشاوی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: در این عمل جراحی کلیه راست بیمار مورد درمان قرار گرفت ضمن اینکه روده وی نیز پیوند زده شد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر امام جمعه ماهشهر هوشیاری کامل دارد اما بهبودی کامل وی با توجه به عمل جراحی سختی که روی وی انجام گرفته زمان‌بر خواهد بود.

غبسشاوی با تشکر از قدرشناسی مردم ماهشهر اظهار داشت: مردم قدرشناس منطقه نیز که از همان ساعات اولیه در بیمارستان حضور پیدا کردند باید بدانند ممنوعیت از ملاقات امام جمعه ماهشهر تنها به خاطر حفظ سلامتی و بهبودی وی است و لازم است که برای این کار دست به دعا بردارند.

بالگرد حامل امام جمعه ماهشهر روز گذشته در جزیره قمر هنگام برخاستن دچار نقص فنی شد و با زمین برخورد کرد. خلبان این بالگرد نیز دچار آسیب‌دیدگی شده اما دیگر سرنشینان آن صدمه جدی ندیده‌اند.

گفتنی است، برای حفظ سلامتی و بهبودی کامل امام جمعه ماهشهر بامداد امروز وی را به تهران منتقل کردند.

اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد./9461/پ202/س





ارسال نظرات