۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۱۲۸۸۱۵
مسؤول مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان:

ما به رهبری و ملت ایران افتخار می کنیم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله قبلان در دیدار با رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشورمان با تمجید از دستاوردهای بزرگ ایران در حوزه های مختلف، گفت: ما به رهبری و ملت ایران افتخار می کنیم.
آيت الله قبلان و شيخ علي محمدي
به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان، مسؤول مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، روز گذشته در دیدار با حجت الاسلام شیخ علی محمدی، نماینده رهبر معظم انقلاب و رییس سازمان اوقاف و امور خیریه ایران به گفت و گو پیرامون مسایل دینی و تحولات لبنان و منطقه پرداختند.

آیت الله قبلان در این دیدار که با حضور غضنفر رکن آبادی، سفیر ایران در بیروت و محمدحسین رییس زاده، رایزن فرهنگی سفارت صورت گرفت از پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران از ملت، دولت و مقاومت لبنان و جانبداری همیشگی از این کشور در بحران ها و دشواری ها قدردانی و سپاسگزاری کرد.

وی اسلام را دین میانه روی و محبت و مخالف زیاده روی و تروریسم دانست و ضمن محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی که با عقل و دین بیگانه است، تاکید کرد: وحدت اسلامی برای خیزش و برپایی امت اسلام و دستیابی به عزت و استقلال و استقرار آن، ضرورتی گریزناپذیر است.

مسؤول مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان با تاکید بر ضرورت حفظ استواری، توانمندی، استقرار و بی نیازی ایران، تصریح کرد: ما به رهبری و ملت ایران که ثابت کردند از هر دسیسه و چالش نیرومندتر هستند، افتخار می کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای بزرگ کشورمان در حوزه های مختلف، ابراز امیداوری کرد که این پیروزی و پیشرفت استمرار یابد و افزود: با استمرار رشد و پیشرفت، ایران همواره خط مقدم دفاع از امت اسلامی باقی خواهد ماند و مسلمانان نیز باید در رویارویی با دسیسه های استعماری مستکبران به یاری ایران بشتابند./981/ب902/ک
ارسال نظرات