۱۲ تير ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۱۳۱۹۳۸
استاندار خوزستان:

دشمنان از تعامل ایران با کشور های اسلامی در هراسند

خبرگزاری رسا ـ استاندار خوزستان انتقال پیام کنگره های شهدا به کشور های دیگر را ضروری و اثر گذار دانست و افزود: دشمنان از تعامل ایران با کشور های اسلامی در هراسند.
سيد جعفر حجازي، استاندار خوزستان
 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، شب گذشته در همایش تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنگره شهدای خرمشهر با تأکید بر پیوند برنامه های کنگره استان خوزستان با دیگر کشورها، گفت: باید کاری مشترک برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کشورهای اسلامی انجام دهیم.
وی به قیام مردم مسلمان در کشور های منطقه اشاره و تصریح کرد: برگزاری این کنگره ها موجب می شود مردمی که در راه بیداری اسلامی مبارزه می‌کنند و شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند، برای ادامه حرکت خود روحیه بگیرند.
حجازی بر تشکیل دبیرخانه دائمی به منظور گرامیداشت مناسبت‌‌های هشت سال دفاع مقدس تأکید و تصریح کرد: برای نشان دادن بزرگداشت و ماندگاری مقاومتها و رشادتهای مردم خوزستان، باید این دبیر خانه از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به عنوان متولی این موضوع تشکیل گردد.
استاندار خوزستان انتقال پیام کنگره شهدا به کشور های دیگر را ضروری و اثر گذار دانست و افزود: دشمنان از تعامل ایران با کشور های اسلامی در هراسند.
 وی در ادامه سخنان خود به برگزاری کنگره شهدای خرمشهر و اثرگذاری این کنگره اشاره و اظهار کرد: تمام فعالیتهای صورت گرفته در این کنگره باید به صورت مستند تهیه شود و ضروری است که ابعاد مختلف این کنگره نمایش داده شود تا از آن برای برنامه های بعدی به صورت تجربه استفاده کنیم.
 استاندار خوزستان تصریح کرد: جایگاه اصلی برگزاری کنگره های شهدا، استان خوزستان است و در این راستا باید سازمانها و نهادها از ظرفیت خود برای ورود به این عرصه بهره ببرند.
وی همچنین بر نقش رسانه ملی در آماده‌سازی فضای جامعه پیش از سوم خرداد تأکید کرد و گفت: مقرر شده بود که در روز سوم خرداد، جلسه هیئت دولت با محوریت مسائل خرمشهر در این شهرستان برگزار شود که به دلیل همزمانی سوم خرداد با مذاکرات 1+5 این کار محقق نشد./9464/پ203/ب
ارسال نظرات