۱۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۱۳۲۱۴۷

برگزاری دومین دوره مسابقه کتابخوانی رضوی

خبرگزاری رسا ـ کارشناس فرهنگی کانون پرورشی فکری خوزستان اظهار داشت: کتاب سیره عملی و علمی امام رضا(ع) به عنوان منبع مراجعه شرکت کنندگان در مسابقه به کودکان و نوجوانان داخل و خارج کشور معرفی شده تا در دومین مسابقات کتابخوانی الکترونیکی رضوی شرکت کنند.
دومين جشنواره کتابخواني الکترونيکي رضوي منبع دومين جشنواره کتابخواني الکترونيکي رضوي

 

شعله پرند، کارشناس فرهنگی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری دومین دوره مسابقات کتابخوانی الکترونیکی رضوی به میزبانی خوزستان اظهار داشت: این مسابقات در سال های گذشته در تهران برگزار می شد ولی در دو سال متوالی در استان خوزستان در حال برگزاری است.

وی به چگونگی نام نویسی علاقه مندان در این دوره از مسابقات اشاره کرد و خاطرنشان کرد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند جهت نام نویسی و تکمیل پرسشنامه به سایت www.book.kanoonrazavi.ir مراجعه کنند.

 کارشناس فرهنگی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اشاره به زمان برگزاری این مسابقات بیان داشت: این مسابقات همزمان با دهه کرامت انجام می شود که 40 نفر به عنوان برگزیدگان انتخاب خواهند شد.

 پرند هدف از برگزاری این دوره از مسابقات را ترویج فرهنگ رضوی در جامعه اسلامی، مذهبی و بخصوص در بین کودکان و نوجوانان دانست.

 وی به شرایط نام نویسی در مسابقات اشاره کرد و ابراز داشت: از شرایط این مسابقه شرط سنی شرکت کنندگان است که در واقع این مسابقات ویژه کودکان و نوجونان برگزار خواهد یعنی فقط این دو قشر می توانند در مسابقه شرکت کنند.

کارشناس فرهنگی کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان خوزستان تصریح کرد: تاکنون استقبال پر شوری از سوی کودکان و نوجوانان برای شرکت در دومین دوره مسابقات کتابخوانی الکترونیکی رضوی را داشته ایم که امیدواریم در آینده به این شور و اشتیاق افزوده شود.

پرند یادآور شد: کتاب سیره عملی و علمی امام رضا(ع)  به عنوان منبع مراجعه شرکت کنندگان در مسابقه به کودکان و نوجوانان داخل و خارج کشور معرفی شده تا در دومین مسابقات کتابخوانی الکترونیکی رضوی شرکت کنند.

وی به برنامه های آینده این کانون که برای کودکان و نوجوانان برگزار می شود اشاره کرد و گفت: در هفته اول شهریور ماه سال جاری یک اردوی فرهنگی با نام «زندگی در عصر انتظار» برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است که مقصد این اردو به دو استان همجوار خوزستان خواهد بود./9458/پ202/س

 

ارسال نظرات