۰۶ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۷
کد خبر: ۱۳۳۸۵۲
امام جمعه آمل:

برنامه‎ریزی و تدبیر مناسب اقدامات تخریبی و تضعیف کننده دشمنان را خنثی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل با اشاره به این که عده ای درصدد هستند که با زدودن ارزش ها در جامعه مردم را دلسرد کنند، گفت: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بصیرت افزایی در جامعه است.
حجت الاسلام رحماني؛ امام جمعه آمل

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد علی رحمانی، امام جمعه آمل، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با بیان این که تقوا نجات بخش انسان در همه عرصه های دنیا و آخرت خواهد بود، گفت: همه عبادات و روزه داری ما برای این است که بتوانیم با اخلاص و قرب به خداوند متعال، تقوا را به دست آوریم.


وی با تأکید بر این نکته که ماه رمضان بهترین فرصت برای تهذیب نفس و تکامل معنوی انسان است، خاطرنشان کرد: باید از فرصت های نورانی این ماه به شکل ارزنده و در راستای قرب به حق تعالی گام برداریم و اگر در این ماه نتوانیم به خودسازی خود اقدام کنیم دیگر نخواهیم توانست در این راه موفق باشیم.


امام جمعه آمل با اشاره به این که در این جهان هستی کثرتی وجود ندارد و تنها توحید خالق استوار است، یادآور شد: غنی مطلق خداوند است که با کرامت والای خود نعمت ها را به سوی ما می فرستد و بدین جهت هیچ موجود مستقلی وجود ندارد.


حجت الاسلام رحمانی گفت: شرک علف هرزی است که عده ای آن را برای خود سبز کرده اند و با اینکه خالق هستی را قبول دارند ولی می گویند تشخیص خوب و بد امور با من است و خودم باید نسبت به مسائل تصمیم گیری کنم و نیازی به تعالیم دینی ندارم.


وی با تاکید بر این که دشمن درصدد تضعیف دین اسلام است، خاطرنشان کرد: آنان با تبلیغات گسترده و استفاده از رسانه های خود در سراسر جهان در تلاش هستند که جایگاه دین اسلام را تضعیف کنند که باید با برنامه ریزی و تدبیر مناسب اقدامات تخریبی و تضعیف کننده دشمنان را به نابودی برسانیم.


امام جمعه آمل با اشاره به این که عده ای درصدد هستند که با زدودن ارزش‌ها در جامعه مردم را دلسرد کنند، خاطرنشان کرد: بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان بصیرت افزایی در جامعه است که باید با استفاده از آن در راستای نابودی نقشه های شوم دشمنان و ترویج ارزش های والای اسلامی در جامعه تلاش کنیم.


حجت الاسلام رحمانی با بیان این که اوقات فراغت جوانان باید به بهترین شکل ممکن بهینه سازی شود، اظهار کرد: مسؤولان باید ابزار و فضاهای لازم را به منظور گذران سالم اوقات فراغت جوانان مهیا کنند که اگر ما از جوانان جامعه غافل شویم دشمنان با برنامه های خود آنان را به نیستی و نابودی می کشانند.


وی در پایان با اشاره به این که باید نسبت به نسل کشی مسلمانان مظلوم میانمار  واکنش نشان دهیم، گفت: سازمان ها و مجامع بین المللی حقوق بشر در سکوتی محض به سر می برند و گویا به هیچ وجه اتفاقی پیش نیامده است و نکته ای که به آن دست می یابیم آن است که سازمان‌های حقوق بشری در راستای منافع و اهداف سلطه طلبان حرکت می کنند و به حقوق مظلومان جهان توجهی ندارد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات