۰۷ مرداد ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۱۳۳۸۹۷
معاون فرهنگی اوقاف کرمانشاه خبر داد؛

شرکت بیش از 4هزار نفر در طرح نشاط معنوی

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه با اشاره به استقبال خوب نوجوانان و جوانان استان از این طرح معنوی گفت: بیش از چهار هزار نفر در سطح استان در این طرح شرکت کرده اند.
طرح نشاط معنوي

 

حجت الاسلام محسن سلیمانی، معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه اظهار داشت: هدف اصلی اجرای این طرح  معنوی استفاده از ظرفیت اوقات فراغت دانش آموزان در تعطیلات تابستانی در راستای ایجاد بقاع امام زادگان به عنوان پایگاه های معنوی می باشد.

 

وی افزود: این طرح در شانزده بقعه در حال اجرا است که تعداد یازده بقعه بر اساس برنامه ابلاغی سازمان و پنج بقعه هم افزون بر برنامه و با همت ادارات اجرایی مجری طرح نشاط معنوی مشغول انجام فعالیت هستند.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه به بخشی از برنامه های اجرایی در این طرح ها اشاره کرد و اظهار داشت: عمده برنامه های این دوره روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، ترجمه، مفاهیم و حفظ قرآن، کلاس های اعتقادی، احکام و سایر کلاس های فرهنگی، هنری و ورزشی است که تمام کلاس ها به صورت رایگان و از محل موقوفات بقاع هزینه می شود.

 

حجت الاسلام سلیمانی تصریح کرد: از مجموع شرکت کنندگان در این دوره در مقطع ابتدایی هزار و 458 نفر و در مقطع راهنمایی 976 نفر و در مقطع دبیرستان هزار و 654 نفر در کلاس ها و برنامه های این طرح حضور دارند.

 

وی با بیان این که در این طرح 20 نفر از مبلغان حضور دارند خاطرنشان کرد: علاوه بر مبلغان اعزامی از قم، دانشجویان دانشکده علوم قرآنی و روحانیان و مبلغان بومی حضور دارند، تا انشاءالله با برنامه ریزی خوب و دقیق برای هر چه بهتر برگزار کردن این گونه برنامه ها جوانان را با معارف ناب اسلامی آشنا سازند.

 

معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه کرمانشاه تصریح کرد: اختتامیه این طرح 26 مرداد ماه برگزار و در پایان از برگزیدگان این طرح و مبلغان تقدیر ویژه به عمل می آید./967/ت302/ب

ارسال نظرات