۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۱۳۵۱۷۴
امام جمعه موقت ساری:

ایران اسلامی در سایه پرچم ولایت فقیه در جهان نقش آفرینی می کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری حضور در صحنه و ولایت‌مداری ملت ایران را رمز اقتدار امروز نظام اسلامی در عرصه بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: امروز ایران ولایی در سایه پرچم ولایت فقیه در جهان نقش آفرینی می کند.
امام جمعه موقت ساري

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام  یوسف یوسف پور، امام جمعه موقت ساری، امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت امام علی (ع)، بیست ویکم رمضان را تلخ ترین حادثه تاریخ بشریت دانست.

 

وی همچنین به فضیلت های ماه مبارک رمضان اشاره کرد و با بیان این که ماه رمضان ماه مغفرت، رحمت، بندگی، بهره وری و تزکیه نفس است، افزود: شب های قدر بهترین فرصت برای تقویت روح و جسم و جان انسان است تا به خدا بیشتر نزدیک شود.

 

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس نماد مظلومیت ملتی است که در میان دسیسه استکبار و استعمار جهانی هویت اصیل خویش را می جوید.

 

وی خاطرنشان کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تبلور آرمان های حکومت عدالت گستر مهدی‌(عج) و روز اتحاد ملی است که برای آزادی قدس شریف امت آزاده جهان را به انسجام اسلامی برای محو صهیونیسم فرا می‌خواند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که رژیم اشغال گر قدس از انقلاب های مردمی به شدت هراسان است، تصریح کرد: امروز این رژیم جعلی پس از چند دهه جنایت های آشکار روز های پایانی عمر خود را می گذراند.

 

وی با بیان این که همه تلاش رژیم صهیونیستی و حامیان مستکبرش در عرصه جهانی برای منحرف کردن انقلاب های مردمی در منطقه بی نتیجه ماند، تصریح کرد: ملت های آزاده و مسلمان منطقه با تأسی از انقلاب اسلامی ایران پرچم اسلام را در کشورهای خود به اهتزاز درآوردند.

 

حجت الاسلام یوسف پور در ادامه سخنان خود، حضور ملت های مسلمان در راهپیمایی روز جهانی قدس را هم صدا شدن با ملت مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از رژیم اشغال گر قدس و آمریکای جنایت کار دانست و تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص خاورمیانه و جهان اسلام باید زمینه ای فراهم شود تا راهپیمایی امسال باشکوه تر از هر زمان دیگری برگزار شود.

 

وی در ادامه سخنان خود همچنین به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در روز 26 مرداد ماه سال 69 اشاره کرد و گفت: مردم کشورمان همواره مدیون از خودگذشتی ها و تلاش های جانبازان و ایثارگران هستند.

 

امام جمعه موقت ساری از آزادگان به عنوان اسوه صبر و مقاومت در دوران هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود : آزادگان با اسارت خود افتخار و عزت را برای ملت ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

 

حجت الاسلام یوسف پور همچنین حضور در صحنه و ولایت‌مداری ملت ایران را رمز اقتدار امروز نظام اسلامی در عرصه بین المللی دانست و خاطرنشان کرد: امروز ایران ولایی در سایه پرچم ولایت فقیه در جهان نقش آفرینی می کند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که نظام سلطه به نقش بی بدیل ایران اسلامی در عرصه بین المللی اذعان دارد، ادامه داد: اندیشه های امام راحل زمینه جهانی سازی گفتمان انقلاب را فراهم کرده است./950/پ202/ب

ارسال نظرات