۲۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۳۵۵۴۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

دفاع از آرمان فلسطین مهم‌ترین ظرفیت وحدت اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: امام راحل با طرح روز قدس در حقیقت رهبری وحدت جهان اسلام را به دست گرفتند، چرا که دفاع از آرمان فلسطین مهم‌ترین ظرفیت وحدت امت اسلامی محسوب می شود.
روز قدس

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفصل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع فرماندهان نواحی مقاومت بسیج با اشاره به اقدام تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در اعلام روز قدس اظهار داشت: امام راحل با طرح روز قدس و بر افراشتن پرچم دفاع از فلسطین در حقیقت رهبری وحدت جهان اسلام را به دست گرفتند، چرا که مهم‌ترین عامل وحدت بین مسلمانان جهان دفاع از آرمان فلسطین است.


حجت الاسلام ولایی با اشاره به آثار گسترده این اقدام ‌امام خمینی(ره)
 گفت: تبدیل شدن فلسطین به موضوع اول جهان اسلام، قرار دادن سازشکاران در برابر افکار عمومی جهان اسلام و ایجاد وحدت در بین همه مسلمانان جهان از مهم‌ترین دستاوردهای روز جهانی قدس است.


وی در ادامه خواستار هوشیاری امت اسلامی در برابر توطئه های صهیونیست مسیحی در منطقه شد و تصریح کرد: اسرائیل و افراطی‌ گران این رژیم سفاک با اجرای طرح‌ های مختلف حفاری در اطراف مسجد‌الاقصی به دنبال پیدا کردن جا‌ پایی برای خود هستند که مسلمانان باید یک ‌صدا در مقابل آنان مقاومت کنند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود اصل ولایت فقیه را جزء جدایی‌ ناپذیر نبوت و امامت دانست و اظهار داشت: ولایتمداری لازمه تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی و شاخص شناخت حق از باطل است، در حقیقت پیروی از خط ولایت فقیه و وحدت عامل تداوم و پایداری انقلاب اسلامی است.

 

وی ولایت را موجب حقانیت شرع مقدس اسلام و آموزه های دینی دانست و با اشاره به این که همه توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار با بصیرت و آگاهی ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی خنثی شد، گفت: امروز استراتژی دشمن در قبال جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و با تاکتیکی جدید به جنگ با آرمان‌های امام و انقلاب آمده اند.

 

حجت الاسلام ولایی جنگ نرم را حربه جدید دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نظام سلطه به خیال خام خود تصور می کرد با تحریم سیاسی، اقتصادی و حتی تهدید می تواند ملت ایران را از رسیدن به اهداف متعالی خود باز دارد، غافل از اینکه همه این ترفند ها ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی را در رسیدن به قله‌های عزت و عظمت مصمم‌تر از گذشته کرد./935/پ202/ب

ارسال نظرات