۰۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۱۳۶۳۵۱
با هدف ترویج معارف اهل بیت و مقابله با وهابیت؛

استودیو تلویزیونی ـ ماهواره ای مرکز فرهنگی رسانه ای امیرالمومنین اهواز آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ استودیو تلویزیونی ماهواره ای مرکز فرهنگی رسانه ای امیرالمومنین(ع) اهواز با هدف ترویج معارف اهل بیت (ع) معرفی اسلام اصیل، تأکید بر ایجاد امت واحده اسلامی، دوری از تفرقه و مقابله با فرقه ضاله وهابیت آغاز به کار کرد.
استوديو مرکز اسلامي اميرالمومنين استوديو مرکز اسلامي اميرالمومنين استوديو مرکز اسلامي اميرالمومنين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، استودیو تلویزیونی مرکز فرهنگی رسانه ای امیرالمومنین(ع) اهواز با هدف ترویج معارف اهل بیت (ع) معرفی اسلام اصیل، تأکید بر ایجاد امت واحده اسلامی، دوری از تفرقه و مقابله با فرقه ضاله وهابیت با ایجاد ارتباط زنده با شبکه جهانی ولایت فعالیت رسانه ای خود را آغاز کرد.

بنا بر این گزارش، خبر افتتاح این مرکز رسانه ای که مقدمه ای برای راه اندازی شبکه ماهواره ای به زبان عربی در خوزستان است امشب با حضور آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان و آیت الله سید محمد حسینی قزوینی، مدیر شبکه  ولایت به روی آنتن رفت.

این گزارش می افزاید؛ استان خوزستان طی چند سال گذشته کانون اهداف تخریب گرایانه و فتنه انگیز وهابیت با همکاری کشورهای عربی و غربی بوده است که انفجار در ماه مبارک رمضان و شهادت جمعی از هموطنان عزیز خوزستانی، به شهادت رساندن حجت الاسلام شهید هشام صیمری و سعی در ایجاد شکاف و انحراف فکری در بین جوانان را می توان از اقدامات این فرقه ضاله در استان خوزستان معرفی کرد.

آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در ارتباط زنده با شبکه ولایت  از اهواز، افتتاح استودیو ماهواره ای مرکز فرهنگی رسانه ای امیرالمؤمنین(ع) خوزستان را تبریک گفت و افزود: انشاء الله در آینده شاهد افتتاح شبکه ماهواره ای به زبان عربی از استان خوزستان باشیم.

وی با اشاره به تبلیغات مسموم و ارائه تصویر ناصحیح از مردم خوزستان از سوی شبکه های ماهواره ای وهابیت، تصریح کرد: استان خوزستان از جمله موفق ترین استان های کشور و مهد تشیع و دروازه ورود تشیع به ایران به حساب می آید و مردم ولایتمداری دارد.

برنامه های مذهبی در خوزستان به صدهزار نفری نیز می رسد

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ولایتمداری و عشق سوزان به اهل بیت(ع) مردم خوزستان در برنامه های مذهبی سال همچون عیدغدیر، نیمه شعبان، ایام فاطمیه، عاشورای حسینی و آخر صفر بروز می یابد، تأکید کرد: خوشبختانه در خوزستان در برنامه های مذهبی شاهد حضور پنجاه و حتی صد هزار نفری مردم هستیم.

آیت الله موسوی جزایری با بیان این که 6 هزار حسینیه و سه هزار مسجد در استان خوزستان وجود دارد، ابراز داشت: این مساجد و حسینیه ها، فعال و دارای برنامه های فرهنگی، علمی و مذهبی در طول سال هستند.

وجود شش هزار طلبه خواهر و برادر در خوزستان

رییس شورای عالی حوزه علمیه خوزستان با ابراز این که حوزه  علمیه خوزستان پس از قم دارای رتبه نخست در کشور است و در همه شهرها و در برخی از بخش های استان مدرسه علمیه وجود دارد، گفت: چهار هزار طلبه برادر و دو هزار طلبه خواهر در حوزه علمیه خوزستان مشغول به تحصیل هستند.

مدرس درس خارج حوزه علمیه خوزستان همچنین به وجود درس خارج قوی فقه و اصول در استان اشاره کرد و افزود: در این درس خارج چند صد نفری از مجتهدان و یا قریب به اجتهاد شرکت می کنند، همچنین مدرسان دروس کفایه و مکاسب زیادی در مدارس علمیه استان وجود دارند.

همچنین آیت الله محمد حسینی قزوینی، مدیر شبکه فارسی زبان ولایت ، در برنامه زنده حبل المتین شبکه جهانی ولایت ، با تبریک افتتاح استودیو ماهواره ای مرکز فرهنگی رسانه ای امیرالمؤمنین(ع) خوزستان، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد پخش 24 ساعته شبکه به زبان عربی از قم و اهواز باشیم.

و با تأکید بر این که آیت الله موسوی جزایری، مدافع سخت کوش خط امامت و ولایت است، از وی به جهت راه اندازی شبکه ماهواره ای عرب زبان در آینده نزدیک قدردانی کرد و افزود: شبکه های ماهواره ای وهابیت علیه مردم ولایتمدار خوزستان تبلیغات مسمومی مبنی بر سنی و وهابی شدن هزاران نفر از این استان خبر می دهند که این مطلب واقعیتی ندارد.

آیت الله حسینی قزوینی ادامه داد: این در حالی است که مردم خوزستان برنامه های مذهبی خود را با حضور ده هزار نفری و بلکه بیشتر برگزار می کنند و به جرأت می توان گفت این همه حضور حتی در استان قم نمی توان مشاهده کرد./9461/پ202/ن

ارسال نظرات