۰۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۱۰
کد خبر: ۱۳۶۴۲۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

برگزاری اجلاس غیر متعهد ها در ایران انزوای نظام سلطه را فراهم کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به در پیش بودن شانزدهمین اجلاس برگزاری جنبش غیر متهعد ها در تهران، این اجلاس بین المللی را زمینه ساز خنثی شدن همه توطئه های دشمنان دانست و گفت: اجلاس نم در تهران زمینه انزوای مستکبران عالم را فراهم کرده است.
حجت الاسلام ناصر شکريان، مدير کل تبليغات اسلامي مازندران

 

حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به در پیش بودن شانزدهمین اجلاس برگزاری جنبش غیر متهعد ها در تهران، این اجلاس بین المللی را زمینه ساز خنثی شدن همه توطئه های دشمنان دانست و گفت: اجلاس نم در تهران زمینه انزوای مستکبران عالم را فراهم کرده است.


وی با بیان این که غربی ها در چند سال اخیر همه توان و سرمایه خود را برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند، افزود: میزبانی کشورمان از برگزاری اجلاس نم نشان دهنده خنثی شدن طرح انزوای ایران اسلامی از سوی نظام سلطه بوده است.


مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران حضور مقامات کشورهای جهان در این همایش بین المللی را نشان از جایگاه بسیار مهم این اجلاس دانست و خاطرنشان کرد: اجلاس نم بهترین فرصت برای تبیین جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه بین المللی است.


حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که آمریکا و رژیم صهیونیستی همه توان خود را برای تضعیف این اجلاس به کار گرفتند، ادامه داد: حضور سران برخی کشورها به ویژه مصر و دبیر کل سازمان ملل در این اجلاس پاسخ کوبنده ای به سیاست های خصمانه غربی ها است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که  اعضای سازمان غیرمتعهد ها حدود دو سوم اعضای سازمان ملل را تشکیل می دهند، خاطرنشان کرد: این فرصتی برای جمهوری اسلامی است تا بار دیگر حقانیت ملت ایران را در پیشبرد اهداف صلح طلبانه و عدالت خواهانه در همه عرصه های بین الملل به اثبات برساند.


حجت الاسلام شکریان با بیان این که میزبانی کشورمان از برگزاری اجلاس بین المللی غیر متعهد ها تلاش رسانه ای صهیونیست ها برای کمرنگ جلوه داده جایگاه ایران اسلامی را خنثی کرد، گفت: علیرغم همه این تلاش ها امروز نظام اسلامی در عرصه جهانی کاملاً مقتدر حضور دارد و نقش آفرینی می کند.


وی با اشاره به این که جنبش عدم تعهد در سال های اخیر همواره از حق هسته ای جمهوری اسلامی ایران در دست یابی صلح آمیز به فناوری هسته ای دفاع کرده است، گفت: برگزاری این اجلاس در دوران بیداری اسلامی می تواند فرصت مناسبی برای تقویت موج بیداری در عرصه جهانی باشد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که امروز ندای اسلام خواهی در عرصه جهانی طنین انداز شده است، خاطرنشان کرد: موج اسلام خواهی امروز همه دنیا فرا گرفته است.


حجت الاسلام شکریان با بیان این که امروز دنیای غرب در برابر موج اسلام خواهی کاملاً خوار و ذلیل است، ادامه داد: دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از ترس جهانی شدن اسلام ناب محمدی تلاش می کنند تا زمینه انحراف بیداری اسلامی را فراهم کنند.


وی انقلاب اسلامی ایران را پرچم دار بیداری اسلامی در دنیا معرفی کرد و بیان داشت: امروز ملت های آزاده و مستقل دنیا ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی را الگوی خود در دفاع از حقانیت قرار داده اند.  
 

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش پایانی سخنان خود با تأکید بر این که مسؤولان دیپلماسی کشورمان باید این فرصت را غنیمت شمرده و در جهت تبیین آرمان های انقلاب اسلامی، امام و رهبری گام بردارند، تصریح کرد: امروز همه نگاه های کشورهای غربی به ویژه دشمنان انقلاب به دستاوردهای این اجلاس بین المللی است./950/ت302/ب

ارسال نظرات