۰۸ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۳۶۸۱۴
کارشناس مسائل سیاسی پاکستان:

میزبانی تهران تهدیدی جدی برای استعمارگران

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل سیاسی پاکستان گفت: دولت ها ی استعمارگر هرگز خواهان ورود کشورهای مسلمان به عرصه مسائل مهم سیاسی جهان نیستند و به همین دلیل تمام تلاش خود را می کنند که ایران یا کشورهای مشابه، میزبان سازمانهای مهم جهانی نباشند چرا که این امر برای اهداف استعمارگرانه آمریکا و متحدانش تهدیدی جدی محسوب می شود.
میزبانی تهران تهدیدی جدی برای استعمارگران

 

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از نمنا، اسدالله بتو کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی پاکستان گفت، اجلاس جنبش عدم تعهد را مثبت و نشانه موفقیت دیپلماسی ایران و تدابیر مناسب رهبرو رییس جمهور ارزیابی کرد.
 
رییس مرکزی جماعت اسلامی پاکستان ایالت سند ضمن تبریک به ایران جهت برگزاری موفق اجلاس شانزدهم گفت: این میزبانی تهدیدی جدی در مقابل اهداف غربی هاست.


بتو در ادامه افزود: در شرایط موجود آمریکا خواستار افزایش نفوذ سیاسی خود در جهان است وبرگزاری این اجلاس در تهران پیغام مهمی برای قدرتهای بزرگ می باشد و این موفقیت حاصل نمی شود جز با داشتن رسانه های مستقل الکترونیکی.


حقوقدان برجسته پاکستان هچنین تاکید کرد: حال که آمریکا خواستار مخفی کردن موفقیت های اجلاس نم است از این رو وظیفه همه کشور های عضو ،موفقیت این اجلاس و جامه عمل پوشاندن به مصوبات نم است.


کارشناس سیاسی پاکستان به مسأله حقوق بشردر جنبش عدم تعهد نیز اشاره و تصریح کرد: آمریکا و بعضی از متحدان اروپایی آن به نام حقوق بشر از مخالفین خود مخصوصا کشورهای اسلامی انتقاد می کنند از این رو جنبش عدم تعهد باید به مسائل مربوط به حقوق بشر توجه ویژه ای داشته باشد و حقوقدانان و کارشناسان رسانه در سطح جهانی را متحد کند تا مسائل مربوط به رفاه اجتماعی توسط سازمانهای غیر دولتی گسترش داده شود تا اسلحه تبلیغاتی آمریکا ناتوان شود.


اسدالله بتو  در پایان ابراز امیدواری کرد که ایران به عنوان یک کشور آزاد و مستقل در رساندن جنبش عدم تعهد به مقاصد، رفاه ،بهبود وضع مردم و مخالفت با نظام های سلطه طلب موفق باشد./994/د102/ک

ارسال نظرات