۱۱ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۱۳۷۱۵۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

رهنمودهای رهبری درباره همه پرسی فلسطین اقدامی در مسیر دموکراسی بین المللی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری همه پرسی در فلسطین را اقدامی در مسیر تحقق دموکراسی در جهان خواند و بیان داشت: سخنان مقام معظم رهبری مسیری روشن را برای آینده این جنبش تعین کرد.
اجلاس جنبش غير متعهدها

حجت الاسلام جمال یاری، مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، با اشاره به برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش غیرمتعهدها در تهران اظهار داشت: واقعیت این است، سازمانی که دوسوم کشورهای کره زمین را گردهم آورده می‌تواند نقشی تعیین‌کننده‌ای در صحنه بین‌الملل داشته باشد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان تصریح کرد: در دوره‌ای که کشورهای غربی و در رأس آنها آمریکا می‌کوشند با انواع تحریم‌ها، ایران را در انزوای سیاسی و اقتصادی قرار دهند، حضور عالی‌ترین مقامات اکثریت کشورهای جهان در تهران این امکان را فراهم ‌آورد تا ضمن ناکام گذاشتن این تلاش، زمینه‌ای برای حرکت به سوی افقی تازه برای ایجاد ساز وکارهای تأمین‌کننده منافع ملی ایران مهیا شود.

 

وی به شکست های پی در پی آمریکا در خاورمیانه اشاره کرد و افزود: برگزاری این اجلاس در ایران برای آمریکا که ادعای رهبری جهان را دارد، بحران بزرگی خواهد بود.

 

این مقام مسؤول تأکید کرد: هوشمندی ایران در این اجلاس و مدیریت سه ساله بر جنبش ، زمینه همگرایی بیشتر تهران با جامعه بین‌الملل را با هدف تأمین منافع کشورمان فراهم می آورد.

 

حجت الاسلام یاری خاطرنشان کرد: با توجه به مواضع اصولی ایران اسلامی، مبنی برتلاش برای فعال ساختن نقش جنبش در سه سال آینده در صحنه بین‌المللی و تلاش برای مدیریت امور جهانی، طبیعی است که این جنبش به رهبری ایران اسلامی راهکاری برای بحران‌ها و مشکلات جاری جهان خواهد داشت.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم افتتاحیه سران اجلاس غیر متعهد اشاره کرد و گفت: بیانات مقام معظم رهبری در این اجلاس بسیار راه‌گشا و سازنده بود.

 

وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی مسیر آینده جنبش غیر متعهد را مشخص کردند، افزود: رهنمودهای معظم له در این اجلاس چشم اندازی روشن برای این مجموعه بین المللی است.

 

حجت الاسلام یاری، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص برگزاری همه پرسی در فلسطین را اقدامی در مسیر تحقق دموکراسی در جهان خواند و بیان داشت: بیانات مقام معظم رهبری مسیری روشن را برای آینده این جنبش تعین کرد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص هندسه غلط بین المللی خاطرنشان کرد: جنبش غیر‌متعهد ها باید تلاش کنند تا زمینه بازیابی این جنبش در عرصه بین المللی و احیای آرمان‌های غیر متعهد‌ها فراهم شود./950/ت302/س

 

ارسال نظرات