۱۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۱۳۷۳۸۱
امام جمعه محمودآباد:

امنیت اخلاقی جامعه اسلامی با پوشش غربی به خطر می افتد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه محمودآباد ترویج حجاب اسلامی در جامعه را خواسته اصلی خانواده های معظم شهدا و مردم دیندار کشورمان دانست و ادامه داد: نباید عده ای انگشت شمار امنیت اخلاقی جامعه اسلامی خدشه دار کنند.
امام جمعه محمود آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، امام جمعه محمودآباد آباد امروز در جمع فرماندهان انتظامی این شهرستان با بیان این که مسأله بدحجابی یک پدیده دردآور است، گفت: باید از همه ظرفیت‌های کشور در جهت نهادینه‌کردن فرهنگ عفاف و حجاب استفاده شود.


وی با بیان این که متأسفانه تاکنون اقدام  ریشه ای برای ریشه کنی پدیده شوم بدحجابی در کشورمان صورت نگرفته است، افزود: باید برای مقابله با مسأله بدحجابی در کشور اسلامی با همه توان وارد میدان شد.


امام جمعه محمودآباد، رسالت نیروی انتظامی در برخورد با عناصر بی عفتی و بدحجابی در جامعه را سنگین دانست و بیان داشت: اقدامات مقطعی در برخورد با این ناهنجاری اخلاقی پاسخگو نخواهد بود، بلکه باید با عزم جدی در این خصوص تلاش کرد.


حجت الاسلام اسماعیلی، ترویج حجاب اسلامی در جامعه را خواسته اصلی خانواده های معظم شهدا و مردم دیندار کشورمان دانست و ادامه داد: نباید عده ای انگشت شمار امنیت اخلاقی جامعه اسلامی خدشه دار کنند.


وی با بیان این که علما و روحانیت همواره در خصوص مقابله با بدحجابی ثابت قدم بودند و از تریبون های مختلف در خصوص رشد پدیده بدحجابی در جامعه هشدار دادند، تصریح کرد: متولیان امر باید دغدغه علما و روحانیت را در این خصوص برطرف کنند.


امام جمعه محمودآباد با بیان این که مقوله بدحجابی امنیت و سلامت اجتماعی کشور را خدشه دار می کند، ادامه داد: نباید اجازه داد عده ای به بهانه تفریح  زمینه ناهنجاری‌های اخلاقی را فراهم کنند.


حجت الاسلام اسماعیلی همچنین بر ضرورت برخورد جدی نیروی انتظامی با عناصر بدحجابی در سواحل دریای مازندران تأکید کرد و گفت: تسامح و تساهل در پدیده شوم بدحجابی باید کنار رود و همگان باید یک دل و یک صدا به مقابله با این فرهنگ غربی بروند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امروز تفکر شیعی در همه دنیا نهادینه شده است، گفت: نظام سلطه با همه ادعا و اقتدار خود در برابر اسلام شیعی فلج شده است.


امام جمعه محمود آباد با بیان این که امروز ندای شیعه در همه دنیا طنین اندازه شده است، تصریح کرد: استکبار جهانی برای خاموش کردن ندای شیعه از همه ابزارهای تبلیغاتی استفاده کرد، اما باز هم قدرت اسلام ناب بر همه قدرت های استکبار و استعماری دنیا چیره شد.


حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این که امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به عنوان پرچم دار اسلام ناب شیعی امن ترین نقطه جهان محسوب می شود، ادامه داد: برگزاری اجلاس غیرمتعهد ها در تهران به همه دنیا نشان داد که کشورمان از امنیت کامل برخوردار است.


امام جمعه محمود آباد، حاکم بودن اسلام ناب در کشورمان را مهم ترین عامل امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دردنیا دانست و خاطرنشان کرد: اسلام ناب موجب اقتدار و عظمت ایران در عرصه های جهانی شده است.


وی با اشاره به این که امروز ایران اسلامی با مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی در دنیا آقایی می کند، ادامه داد: مدیریت معظم له همه چشم های دنیا را مجذوب خود کرده است.


حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به این ه ایران اسلامی برای دنیا به ویژه سلطه‌گران وحشت‌آفرین است، تصریح کرد: تبعات اجلاس سران عدم تعهد در نهایت به نفع نظام است و فراموش نکنیم که هرچه داریم و به واقع تمام مدیریت کشور به برکت امام، رهبری و شهدا است.


وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که امروز مردم از عملکرد نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه رضایت کامل دارند، گفت: خوشبختانه این نیروی نظامی کشورمان کارنامه درخشانی در چند دهه گذشته دارد./950/پ202/س

 

ارسال نظرات