۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۱۳۷۴۳۳
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری؛

تبلیغ چهره به چهره برای رفع شبهات باید در جامعه گسترش یابد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مدیرکل و معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان گفت: جلسات پرسش و پاسخ و تبلیغ چهره به چهره توسط اشخاص متخصص و کارگروه های کارآمد برای رفع شبهات والقائات یکی از برنامه های موثر است.
آيت الله سيد علي اصغر دستغيب

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب در این دیدار با بیان اینکه تبلیغات اسلامی یکی از مهم ترین نهادهای فرهنگی درجمهوری اسلامی است، افزود: ارتباط با روحانیت درسطح عالی و جلب اعتماد مردمی دو نکته اساسی در مسیر موفقیت این سازمان است .

وی افزود: تبلیغات اسلامی در سال های اخیر گام های اساسی برداشته و توفیق خوبی داشته است، اما هماهنگی و همکاری همه جانبه دست اندرکاران امور فرهنگی و برخورداری بیشتراز امکانات برای جبران عقب ماندگی ها و رفع نقیصه ها ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری تصریح کرد: برنامه ریزی و برگزاری دوره های تخصصی علیه فرقه های ضاله، به ویژه برای نسل جوان و قشر تحصیلکرده از نقاط مثبت و قوت تبلیغات اسلامی به شمارمی آید که قابل تقدیر می باشد.

آیت الله دستغیب در ادامه در خصوص تشکیل کتابخانه و فرهنگ کتابخوانی عنوان داشت: بدون تردید، تشکیل و گسترش کتابخانه ها و کتابخانه های تخصصی نقش موثری در ارتقای سطح فرهنگ جامعه دارد.

وی ادامه داد: شناسایی و معرفی بهترین و مفید ترین کتاب ها درهر مبحث و برای هر مقطع سنی و تحصیلی توسط کارشناسان ازمهم ترین اقداماتی است که تبلیغات اسلامی می تواند در دستور کار داشته باشد و طبعا این امرصرفه جویی مالی و زمانی را برای اهل مطالعه و تحقیق به همراه خواهد داشت./997/د102/ن

ارسال نظرات