۱۴ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۱۳۷۵۱۲
آیت الله نوری همدانی:

اجلاس عدم تعهد و بیانات رهبر انقلاب اردوگاه استکبار را دچار یاس و پریشانی کرد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله نوری همدانی حضور مقام معظم رهبری و بیانات راهگشای ایشان را نقطه عطف اجلاس عدم تعهد دانست و تاکید کرد: این اجلاس نوعی مباهله بود و اردوگاه استکبار جهانی را دچار یاس و پریشانی کرد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید عصر امروز در دیدار حجت الاسلام سید عمار حکیم، با بیان این که در حال حاضر در دنیا تاریخ در حال تکرار شدن است، گفت: دشمنان اسلام امروز همچون صدر اسلام سر ستیز با اسلام در پیش گرفته اند و به دنبال سلطه بر مسلمانان هستند.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه برگزاری اجلاس سران عدم تعهد را نوعی مباهله توصیف کرد و گفت: حضور اعضای جنبش عدم تعهد از قاره های مختلف در اجلاس سران عدم تعهد با وجود تلاش همه جانبه دشمنان بسیار مثالزدنی بود و اردوگاه استکبار دچار یاس و پریشانی شد.
 
وی بیانات مقام معظم رهبری در اجلاس عدم تعهد را نقطه عطف این اجلاس ارزیابی کرد و گفت: تمامی اعضای حاضر در اجلاس به هنگام سخنرانی جامع مقام معظم رهبری سرا پا گوش بودند و نوعی مباهله انجام شد و بسیاری از مسؤولان ارشد کشورها به دیدار ایشان رفتند.
                                                                            
این مرجع تقلید مثلث صلیب، سلف و صهیونیسم را جبهه جنگ احزاب نظام استکبار علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: با تدبیر و درایت حضرت آیت الله خامنه ای این نظام از بحران های ایجاد شده به سلامت عبور کرد، اما در زمان کنونی نیاز به مباهله ای بود که با برگزاری این اجلاس مهم انجام شد.
 
حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موقعیت ویژه عراق، وجود عتبات عالیات در این کشور را بزرگ ترین سرمایه این کشور اسلامی دانست و گفت: در عاشورا ده میلیون عزادار حسینی در کشور عراق حضور می یابند و این سرمایه مهمی است که باید قدر آن را دانست.
 
این مرجع تقلید با تاکید بر هوشیاری مسلمانان در قبال نقشه های دشمنان، گفت: با توجه به توطئه دشمنان برای مصادره انقلاب های منطقه، علمای جهان اسلام باید به هوش باشند و با تشکیل اتحادیه ای این حرکت را به درستی رهبری کنند.
 
وی آل سعود و آل خلیفه و حاکمان قطر را ابزار دست دشمنان و استکبار جهانی دانست و گفت: آل سعود پول نفت را در راه حمایت از صهیونیسم و آمریکا هزینه می کند و شما باید جواب آنها را بدهید و مطمئن باشید پیروزی از آن شما است. /924/پ202/ج
ارسال نظرات