۱۰ مهر ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۴۰۷۷۴

بازدید آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و سبحانی از ضریح مطهر امام حسین

خبرگزاری رسا ـ حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی و سبحانی از ضریح مطهر جدید امام حسین(ع) بازدید کردند.
رونمايي از ضريح جديد اباعبدالله الحسين در قم بازديد مراجع و علما از ضريح جديد اباعبدالله الحسين (ع)

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرات آیات لطف الله صافی گلپایگانی، ناصر مکارم شیرازی و جعفر سبحانی امروز از ضریح جدید امام حسین(ع) بازدید کردند.

 

حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی در حاشیه بازدید خود از ضریح امام حسین(ع) با قدردانی از زحمات مسئولان و دست اندرکاران ساخت ضریح امام حسین(ع) اظهار کرد: این را بدانید زمانی که این ضریح بر روی مضجع شریف اباعبدالله(ع) نصب شود خستگی از تن شما بیرون می‌رود.

 

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید پیش از ظهر امروز در بازدید از ضریح مطهر اظهارداشت: ساخت ضریح تعظیم شعائر اسلامی و هویت مذهبی شیعیان را به دنیا نشان می دهد.


وی قیام امام حسین(ع) را موجب بقای اسلام دانست و گفت: باید هدف حضرت در همه حالات زنده نگه داشته شود، این حماسه بزرگ نباید تضعیف شود و همگان برای تقویت آن تلاش کنند.


حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید نیز ظهر امروز در کنار ضریح مطهر حاضر شد و ابراز داشت: دوستی با اهل بیت(ع) موجب تقرب به خدا می شود؛ به تصریح قرآن یکی از وظایف مسلمانان اظهار محبت به پیامبر(ص) و محبت به خاندان ایشان نیز یکی از مظاهر این انجام تکلیف است.


وی ساخت ضریح امام حسین(ع) را اظهار ارادت و محبت به آل رسول الله دانست و گفت: ما باید تلاش کنیم هرچه بیشتر و بهتر ثقلین را معرفی کنیم؛ حفظ آثار فرزندان پیامبر(ص) موجب حفظ اسلام می شود.

 

همچنین آیت الله محمدعلی گرامی استاد حوزه علمیه قم، اعضای جامعه مدرسین، حجت الاسلام علی بهجت فرزند مرحوم حضرت آیت الله محمدتقی بهجت نیز ضریح امام حسین(ع) را زیارت کردند.

 

عصر امروز نیز حضرت آیت الله نوری همدانی و شمار دیگری از علما از ضریح امام حسین بازدید خواهند کرد. /928/پ203/ج
 

ارسال نظرات