۱۲ مهر ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۴۱۰۹۱
حجت الاسلام شجونی:

کرامت بخشیدن به جایگاه زن از خدمات پیامبر اکرم به جامعه انسانی است

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان این که پیامبر گرامی اسلام خدمات بسیاری به بشر داشتند، ادامه داد: آزادی بیان، علم و همچنین کرامت بخشیدن به جایگاه زن از جمله بخشی از خدمات ایشان به جامعه بشری بوده است.
حجت الاسلام شجوني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، تجمع اعتراض آمیز مردم رشت در محکومیت اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام امروز در مرکز استان برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام جعفر شجونی، عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در این مراسم با اشاره به موج بیداری اسلامی در دنیا، گفت: حرکت های مردمی در خاورمیانه و تحولات ایجاد در کشورهای خاورمیانه به برکت رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری است.

 

وی با اشاره به این که امروز امت اسلام علیه دیکتاوری و ظلم به پا خواسته است، افزود: ریشه این انقلاب های مردمی در حرکت انقلابی و ولایی ملت ایران دارد.

 

حجت الاسلام شجونی در ادامه سخنان خود با محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اسلام(ص) گفت: پیامبر(ص) ناجی بشریت است و اهانت به ساحت ایشان از سوی همه ملت ها مورد محکومیت قرار گرفته است.

 

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ تهران با بیان این که پیامبر اسلام تجلی همه خوبی ها و فضیلت های انسانی دانست و خاطرنشان کرد: اهانت به این شخصیت آسمانی هیچ گاه از محبوبیت و علاقه شان نزد مردم نخواهد کاست.

 

حجت الاسلام شجونی با تأکید براین که پس از این جسارت آشکار به ساحت پیامبر، عشق و علاقه مردم به این شخصیت بی نظیر جهانی هستی روز به روز افزایش می یابد، تصریح کرد: پیامبر نماد همه خوبی های انسانی است.

 

وی با بیان این که پیامبر گرامی اسلام خدمات بسیاری به بشر داشتند، ادامه داد: آزادی بیان، علم و همچنین کرامت بخشیدن به جایگاه زن از جمله بخشی از خدمات ایشان به جامعه بشری بوده است.

 

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که روحیه استکبار ستیزی ملت ایران امروز به عنوان الگویی در همه دنیا مورد توجه ملت ها قرار گرفته است، گفت: این روحیه از سوی امام راحل در ملت ایران نهادینه شده و امروز نیز با رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه دارد.

 

وی با تأکید براین که ملت ایران اسلامی امروز پرچم دار مبارزه با استبداد و ظلم است، ادامه داد:  این ملت ولایت مدار بیش از سه دهه است که همه توطئه های دشمنان را تبعیت از ولی فقیه خنثی کرده اند.

 

حجت الاسلام شجونی در بخش پایانی سخنان خود ملت ایران هشت سال جنگ تحمیلی، تحریم، ترور و فشار اقتصادی را تحمل کرده است، تصریح کرد: ایستادگی در برابر همه این توطئه ها به دلیل حراست از اسلام و انقلاب است.

 

عضو شورای مرکزی جامعه وعاظ در بخش پایانی سخنان خود نیز به نقش طلاب و رروحانیان در هشت سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: آمار شهدای روحانی نشان دهنده حضور گسترده این قشر در دفاع مقدس بوده است.

 

گفتنی است، قشرهای مختلف مردم گیلان در این تجمع اعتراض آمیز، با در دست داشتن پلاکاردهای السلام علیک یا رسول الله (ص)، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، لبیک یا رسول الله (ص)، اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود، فیلم موهن اهانت به پیامبر ناشی از ترس دشمنان از بیداری اسلامی است یکبار دیگر خشم و انزجار خود را از اقدام مذبوحانه سازندگان و ناشران این فیلم موهن را اعلام داشتند./950/پ202/س

ارسال نظرات