۱۹ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۱۴۲۱۴۳
بازتاب سخنان مقام معظم رهبری در بجنورد(19)؛

روزنامه الحیاه عربستان: رهبر ایران تاکید کرد که مشکلات ارز در این کشور حل خواهد شد

خبرگزاری رسا ـ روزنامه الحیاه عربستان در پوشش سخنان مقام معظم رهبری در بجنور تاکید کرد که ایشان مسؤولین نظام جمهوری اسلامی ایران را به پیدا کردن راه حلی برای بازار ارز توصیه کرد.
1


به گزارش خبرگزاری رسا، روزنامه الحیاة عربستان در گزارشی که به سخنرانی روزگذشته مقام معظم رهبری در شهر بجنورد اختصاص داشت، نوشت: رهبر انقلاب اسلامی بیان کرد که اگر چه تورم، بیکاری، مشکلات و فشارها زیاد است اما ایران می تواند با مقاومت در برابر تحریم ها با آنها مقابله کند.

 

این روزنامه افزود: آیت الله خامنه ای با اشاره به تظاهرات هفته گذشته خاطر نشان کردند که تعدادی از معترضان به سیاست های دولت، تعدادی سطل زباله به آتش کشیدند و این در حالی بود که دشمنان در خارج از مرزها به دلیل اغتشاش در ایران خوشحال بودند.


الحیاه تصریح کرد: رهبر انقلاب اسلامی مسؤولین نظام ایران را به پایان دادن به مجادلات دعوت کرد و اظهار داشت که اگر چه بازار ارز در ایران به دلیل تحریم ها در حال نوسان و بالا رفتن است اما باید این مشکلات را حل نماییم.


این روزنامه سعودی بیان کرد: رهبر ایران به مسؤولین نظام توصیه کرد که به جای سرزش یکدیگر برای تشدید بازار ارز و سکه به دنبال راه حلی صحیح برای رفع مشکلات باشند و در ادامه از کسبه بازار تهران به دلیل بیانیه ای که از تظاهرات کنندگان تبری جسته بودند تشکر کرد./994/ب902/ک

ارسال نظرات